Camera?s bij de buren

Camera?s bij de buren 

Onderwerp van roely

Terug naar de lijst
  1. Willemijn
    Wabi Sabi, volvo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Willemijn
    In ons huis hangen ook camera's die buiten kunnen zien wat er gebeurt.
    De achtertuin inclusief de poort is zichtbaar, het tuinpad aan de voorkant inclusief een stukje van de tuin is zichtbaar.
    De parkeerplaatsen voor de deur en de parkeerplaatsen rechts naast het huis zijn ook zichtbaar.
    De politie is op de hoogte van de camera's en kunnen de beelden opvragen, de buren weten dat ze er hangen, ze hangen er niet voor niks.

    In theorie zouden de camera's ook bij de overburen naar binnen kunnen kijken maar dat is slechts theorie,
    de buren zijn daar van op de hoogte en hebben er geen probleem mee omdat ze weten dat de camera's er niet hangen om te gluren.

    Leuk detail is wel dat een inbraak in een auto van de buren door de camera gezien is en er daardoor een inbreker is opgepakt.
    Als meer mensen camera's op zouden hangen dan zou het een stuk veiliger worden op straat. Hier is na het plaatsen van de camera's niet meer ingebroken in de straat.

    Ik ben dus geen tegenstander van camera's, ik ben wel tegen het begluren van de buren en tegen een overdaad aan camera's waardoor buren het gevoel kunnen hebben dat ze begluurd worden. Het hangt een beetje van de buur af die de camera's heeft hangen denk ik.... ik zou een nare buurman met camera's ook niet fijn vinden!
Terug naar de lijst