Oa-kerstpakkettenactie

Oa-kerstpakkettenactie 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    Wij werden gistermiddag blij verrast met een heel mooi pakket. SmileSmile

    Toen de bezorger aan de deur kwam, had ik in eerste instantie niet door dat het om een kerstpakket ging, want er werd gewoon een doos bezorgd door de pakketbezorger van de post i.p.v. door iemand van OA. Ik was hoogst verbaasd, want ik had helemaal niets besteld, dus ik verwachtte helemaal geen pakje van de post.

    Maar die verbazing was van korte duur, toen al snel bleek dat het om een kerstpakket ging, en wat voor ??n! Een pakket vol met cadeautjes! Want degene, die het pakket gemaakt heeft, had elk onderdeel ingepakt. Dat vonden we zo ontzettend leuk! SmileSmile

    In eerste instantie wilden we alle cadeautjes onder de boom leggen en er dan elke dag ??ntje uitpakken, maar dat is niet helemaal gelukt SmileSmile. Achteraf maar goed ook, want de mini-kerststolletjes moeten wel heel snel soldaat gemaakt worden. Eigenlijk had dat datumtechnisch eergisteren al gemoeten Smile, maar we kijken niet op een paar dagen, dus dat mag de pret niet drukken! Smile

    Lieve OA-kerstvrouwen, lieve maker of maakster van dit mooie pakket en lieve OA-(st)er, die voor de nominatie gezorgd heeft, heel erg bedankt, ook namens mijn dochter! Smile
    Plaatje
    Plaatje
Terug naar de lijst