DSW verzekering wel of niet

DSW verzekering wel of niet 

Onderwerp van Quinty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik overweeg op dit moment ook dsw. Maar nog niet alle verzekeringen zijn bekend.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef maartje


    Staat dat ook niet ergens in de voorwaarden? Qua gezondheid ben ik afgeschreven, ik ben gewaarschuwd (door de mevrouw die het erfelijkheidsonderzoek deed) dat ik nergens meer een verzekering krijg.

    Doe even normaal hoor!! Ik ben al sinds 1991 afgeschreven en ben nog altijd verzekerd hoor!! Je wordt overal geaccepteerd. Enige wat kan is dat je niet voor de duurste aanvullende verzekeringen in aanmerking komt, maar dan staat dat er echt bij. Binnen independer is dit best goed zichtbaar in het overzicht.

    En verder idd wat Sanseveria schrijft.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dit schrijft De Friesland
    Plaatje
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dsw heeft geen medische selectie.
    Plaatje
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Zie volgende screenshots tav medische selectie.
    Plaatje
    Plaatje
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zou via vergelijkingssites gaan kijken met wat jij aan verzekering wilt. Vervolgens de top 3 verzekeringen op zoeken op de eigen websites. Ben je afhankelijk van een bepaalde zorgverlener, klik dan niet aan dat je alleen verzekeringen wilt met 100% dekking, maar kijk bij de top 3 of jouw zorgverlener erbij zit. Zo dacht dochter dat ze bij een studentenpolis goed zou zitten, blijkt radboud niet gecontracteerd te zijn. Wel haar regionale isala ziekenhuis.

    Lekker klusje als je thuis zit of ligt te niksen Smile
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Skip


    En de zorg die niet optimaal wordt vergoed (steunzolen, alternatief) geef ik op bij de belasting als aftrek ziektekosten. Werkt ook.

    Dat is alleen lonend als je met gemak over de drempel heen gaat.
Terug naar de lijst