Microsoft Word kopen

Microsoft Word kopen 

Onderwerp van martijntje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik vraag me af of je met dat pakket van 23 euro krijgt wat jij wilt. Er zijn nl ook 'pakketten' in omloop die werken met office 365. Persoonlijk vind ik dat niet fijn werken. Is uitgeklede versie office.

    Heb je de link die verwijst naar draadje hierover doorgelezen? Zijn gratis opties... En door iedereen te gebruiken als je kiest voor opslaan als docx document.

    Ik heb zelf nog even gekeken. Voor 23 euro koop je vaak een licentie en moet je het pakket dus nog ergens vandaan halen. Via surfspot kan ik een pakket kopen van 27 euro, maar dat is maar voor een jaar! En voor 1 apparaat.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef martijntje


    Dank je wel voor je reactie. Ik heb word nodig omdat dit als bestand gevraagd wordt bij aanmeldformulieren. Ik heb geen idee of de opties genoemd worden in het andere draadjes dan geaccepteerd worden. Ik heb hier totaal geen verstand van.

    Ja hoor, je kunt elk word document met de genoemde gratis opties openen en invullen.

    Juist omdat je er geen verstand van hebt, vrees ik dat je met zo goedkoop mogelijk, niet iets koopt waar jij wat aan hebt. Ik zou daarom gewoon Libre Office downloaden en gebruiken.

    Hier vind je de download pagina:
    >>LINK<<

    Uit proberen kan altijd h?! Het is gratis Smile
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Open office wordt niet meer bijgewerkt naar de laatste MS office varianten, Libre Office (uit dezelfde stal als Open Office) wel. Ik zou dus voor Libre Office gaan.

    >>LINK<<
    >>LINK<<
Terug naar de lijst