Geld verstopt

Geld verstopt 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Vogeltje
    Mijn vader heeft geld verstopt in de woning die verkocht is. We hebben het bij het opruimen niet gevonden. Volgens mijn vader had hij het onder de trap verstopt en moet het zo'n 17.000? zijn. Omdat mijn vader nog al vaak in de war is en wij het niet konden vinden hebben we het maar zo gelaten en gedacht dat het weer een van zijn verwardheden was.
    Nu had ik het er gisteren met mijn moeder over (zij vergeet ook veel) dat pa het steeds over geld had en dat we niet moesten vergeten dat mee te nemen, maar dat we dat nooit hadden gevonden.
    Zegt moeder dat hij dat in de kelder verstopte achter een trede waar een ruimte in de muur zit en dat zij het ook helemaal vergeten was.
    Moeder denkt nu dat we er geen recht meer op hebben omdat huis niet meer van hun is.

    Weet iemand hier hoe dit zit?


    Hoe dit zit? Heb je al contact gezocht met de huidige bewoners? Ligt het geld inderdaad daar? En waarom komt moeder daar niet eerder mee?

    Ik zou beginnen met een gewone dialoog met de bewoners.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef SSimone
    Ik zou even met een jurist overleggen voordat je stappen neemt.


    Ben je nu serieus? Een jurist kan alleen wat met feiten.
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Edith64

    Eem jurist kan toch antwoord geven op de vraag of zij er nog recht op hebben? Waarschijnlijk zal er wel een bewijslast moeten komen.


    persoonlijk had ik elk hoekje na gekeken pa kan dan vergeetachtig zijn dat wil niet zeggen dat hij een fantast is dat is weer iets heel anders.


    Recht op wat...ze weet niet eens of het geld er wel echt is. En als het al bestaat of het daar is waar moeder zegt dat het is. En misschien willen de bewoners als het er al is, het zo wel afstaan. Het is tenslotte niet van hen. Ik zou het zo afgeven.

    Jurist is echt, maar dan ook echt niet aan de orde.
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Edith64

    Is het nu echt moeilijk te snappen??


    Volgens mij ben jij degene die het niet snapt..en ik ga het je niet uitleggen.
  5. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Edith64

    uuuuhm zou jij dat doen dan??
    Belasting steelt al genoeg, er is ooit al over betaald.... ik zou niets aangeven.


    Smile
Terug naar de lijst