laptop vraagje

laptop vraagje 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2
    Ik heb een laptop over genomen maar werk zelf nog steeds met desktop dus heb geen verstand hoe een laptop hoort te reageren. Het zal wel een domme vraag van mij zijn maar ben echt een leek dus Smile

    Laptop zit nu 2 en half uur in de oplader maar er gebeurt niks behalve dat er 3 lampjes knipperen.

    Ik dacht dat als ik hem op de stroom zou aansluiten hij wel aan zou gaan maar dat werkt niet zo?Smile

    Scherm blijft zwart en ik heb dus geen idee wat ik zou moeten verwachten.

    Op de foto's zie je de lampjes branden die niet de hele tijd aan staan maar knipperen. Is de accu nu aan het opladen? Moet ik wachten tot lampjes uitgaan, continu gaan branden of groen gaan branden ofzo?

    Ik heb echt geen idee wat ik hiermee moet Smile
    Plaatje
    Plaatje
  2. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Ik hem hem niet werkend gezien. Morgen misschien toch maar eens even contact opnemen met diegene wat hij me nu gegeven heeft Smile
  3. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    @ Lemons, Ja heb ik gedaan maar ook dan gebeurt er niks, scherm blijft zwart en de lampjes die knipperen blijven dan ook gewoon door knipperen.
  4. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Bloem
    En anders even twee keer crtl + alt + delete achter elkaar.


    Dat heb ik nog niet gedaan, probeer ik ook even.
  5. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Heb je hem al aangezet?


    Dat is toch die knop op de onderste foto waar Lemons over schreef?
  6. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    quote:
    Dit schreef Marlies

    Ja. Soms moet je die knop wat langer indrukken.


    Heb ik ook gedaan, ik krijg er echt geen beweging in Smile
    Ook tip van Bloem reageert ie niet op.

    Ik laat hem nog maar even in de oplader zitten maar ga er morgen gelijk achteraan.....grrrrr.
  7. -caty2
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van -caty2

    Hehe vandaag kon ik eindelijk verkoper bereiken. Adapter bleek kapot, andere adapter gekregen en het werkt Smile

    Nog een klein ander vraagje. Er zit windows 10 op en Windows defender staat nu een scan te draaien. Moet ik nog een extra antivirus/malware erop zetten?
Terug naar de lijst