Drie brieven van Liander gehad over de mogelijkheid om een slimme meter te plaatsen.
Wil ik niet, dus verder gewoon genegeerd. Lijkt me duidelijk en mijn goed recht.
Net werd er aangebeld, ik was in de badkamer boven. Zie twee kerels in nette witte jasjes door de straat lopen en hier en daar aanbellen.
Vind een kaart in de brievenbus:
"Laatst hebben wij u via een brief ge?nformeerd dat wij graag kosteloos uw electriciteits- en gasmeter komen vernieuwen op een moment dat het u uitkomt. Wij wilden hiervoor een afspraak met u maken, maar u was helaas niet thuis. U kunt zelf eenvoudig een afspraak met de monteur plannen voor het plaatsen van de slimme energiemeters. Wij verzoeken u om dit binnen 5 werkdagen op ??n van onderstaande manieren te doen."
Met vriendelijke groeten, BAM
quote:Dit schreef malva In 4 weken 5x een brief gehad van Liander om de meters slim te maken/te vervangen
4x gebeld en 1x te woord gestaan, met mijn mededeling dat vorig jaar mijn meters vervangen zijn en zeer bewust geen slimme meter.
Daar zou ik een uitgebreid schrijven op krijgen, werd mij meegedeeld.
Volgende dag....volgende brief om de meters te vervangen in slimme meters.
Oh, lees het nu pas.
Ja, dat dus.
Waarom zouden ze zo doordrammen?