Culture Care Au Pair / ervaringen

Culture Care Au Pair / ervaringen 

Onderwerp van miranda1966

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966
    Dochter van (nu 19, straks 20) wil begin 2020 een jaar naar Amerika als au pair. Ze heeft de organisatie Culture Care Au Pair op het oog.
    Zijn er mensen die deze organisatie kennen en er ervaringen mee hebben?
    Ik hoor het graag!
  2. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Nee ken ik niet. Maar ben zelf toen ik 20 was als au pair naar London gegaan! Geweldige ervaring! Zou het zo weer doen als ik 20 was!😊😊


    Ik vind het super spannend dat ze wil gaan, maar gun haar die mooie ervaring!
  3. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Brenda
    Ja, mijn dochter is nu met Cultural care in Amerika.
    Super goede organisatie . Alles wordt goed geregeld.
    Als je vragen hebt, hoor ik het graag


    Oh dat is fijn om te horen! Waar zit ze?
    We gaan komende week naar een informatiebijeenkomst. Als ik daarna nog vragen heb stuur ik je zeker even een berichtje.
  4. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    quote:
    Dit schreef Brenda


    Ze zit in Arlington, vlakbij Washington DC, nou ja.... op dit moment is ze op Hawaii . Haar officiele laatste werkdag was afgelopen vrijdag. Nog 10 dagen en dan is ze weer thuis na een geweldig jaar, met prachtige herinneringen.
    Voor het geld moet ze het niet doen, ze verdient 195 dollar per week. Maar voor een bak ervaring zeg ik, doen!!


    Nee dat weet ze hoor, dat ze er niet rijk van wordt. Ze gaat echt voor de ervaring en het avontuur.
  5. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Brenda, dochter heeft nog wat vragen. Is jouw dochter van gezin gewisseld of van begeleider? En hoe zit het met die cursus die ze in Florida heeft gevolgd. Is ze daar tijdens haar au-pair schap heen gegaan? En wat voor cursus was dat?
  6. miranda1966
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van miranda1966

    Jee wat een verhaal zeg van dat eerste gezin. En wat fijn dat de switch zo goed heeft uitgepakt. Denk dat Noa graag het mailadres van je dochter wil. Ik stuur je een PB-tje. Dank je wel!
Terug naar de lijst