Vrijwaring

Vrijwaring 

Onderwerp van AnnemiekH

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH
    Dochter heeft haar scooter verkocht, m.i een onbetrouwbaar iemand.... maar goed ze heeft geld ontvangen en hij zou vrijwaring doen toekomen. Na een week hebben we deze nog steeds niet. Heb al 3 x bericht gestuurd of hij het bewijs wil brengen zodat dochter de verzekering kan stopzetten. Dit is nu nog steeds niet... wat kan ik nog meer doen ?
  2. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH

    quote:
    Dit schreef June
    Check op >>LINK<< of de scooter is overgeschreven onder vervaldatum en historie staat de laatste datum van tenaamstelling.

    Ohhi Dank je ! Hij is nog niet overgeschreven pfff

    Deze man heeft een " bedrijfje" wat scooters voordelig repareert. Hij vroeg ook scooters waar nog wat werk aan zat. Dat was dus ook t geval met die van dochter. Hij heeft m gehaald. Zou kijken wat er moest gebeuren, zou m opknappen etc en verkopen. Na 2 weken contact opgenomen, zou allemaal goed komen. Toen ik aan t werk was is ie langs gekomen en mn dochter geld gegeven.... Vrijwaring zou hij brengen. Zij was overdonderd en weg was ie.... baal dr zo van
  3. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH

    Dank ! Ik ga aangifte doen dus!! Bah weer te goed van vertrouwen.... hoop dat r niemand schade veroorzaakt of erger...
  4. AnnemiekH
    I'm back

    Toon alleen de berichten van AnnemiekH

    Vandaag overleg gehad met een bevriende politie agent. De "handelaar" beweerd dat de scooter gestolen is bij hem. Het verhaal wordt steeds fraaier... en de man vindt t maar belachelijk dat ik me zo druk maak omdat alles goed komt. Politie gaat er van de week even langs... wat druk op de ketel zetten
Terug naar de lijst