Snoerloze lamp voor op een beurs (dus binnen)

Snoerloze lamp voor op een beurs (dus binnen) 

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Koop bij de Action van de led-strips die je in verschillende kleuren kan laten schijnen. 1 of meerdere. Koop een usb powerbank met een aardig vermogen. Slinger die led-strips rond je paal of maak er zelf iets moois van en sluit deze aan op je powerbank (let wel op dat de powerbank vastgemaakt wordt aan je sidetable, anders heb je kans dat deze gejat wordt). En klaar. Je kan dan zelf creatief van alles maken ermee.
    Let wel op dat de led-strips vaak net te weinig vermogen vragen en je powerbank zichzelf na een bepaalde tijd uitschakelt. Maar dat is dan weer op te lossen door hem met de hand aan te zetten. Voor een paar tientjes ben je klaar.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als je zo'n ledsnoer met usb aansluiting gebruikt heb je niets anders nodig.
    Evt kun je ook echte led-lampen gebruiken, maar zo'n snoer geeft wel wat verlichting. Ik gebruik het thuis in mijn leeshoek waar geen stroom beschikbaar is op de plek waar ik mijn lamp wil hebben en het niet mooi vindt staan om een lange snoer te plaatsen. Heb voldoende licht om te lezen, maar weet niet of dat voor jou genoeg is (heb er wel 2 hangen, dus iets meer licht).
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Evt kun je ook bij bol.com kijken: >>LINK<<
    Daar heb je veel sfeerverlichting, maar ook wel normalere lampjes. Hoeveel licht ze geven is natuurlijk wel de vraag.

    Succes.
Terug naar de lijst