Strijkvrije blouses dames wit

Strijkvrije blouses dames wit 

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Dochter loopt stage in chique hotel, witte blouse verplicht. Maar ze heeft er niet genoeg. En die moeten we strijken.
    Nou hebben we beiden een gruwelijke hekel aan strijken dus dacht ik bingo! strijkvrije blouses.
    Iemand hier daar ervaring mee? Zijn ze echt strijkvrij? Ik zie ook vooral dure blouses in dat segment. Dus als iemand goede ervaringen cq tips heeft hou ik me graag aanbevolen.
    BVD .
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef maartje
    Blouse kleddernat op een hangertje hangen, dan is alles strijkvrij

    Is dat echt zoSmile? Zo simpel?
  3. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Dank Maartje en Bloem voor deze upgrade van mijn huisvrouwenskillsSmile! Ik had werkelijk geen idee...
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Ach verhip, ik heb ook een kreukvrij wasprogramma zie ik nu! Dat bedenk ik dus zelf niet he? Ben echt een huisvrouw van niks:-(.
    Een droger heb ik niet meer. Er zijn dus veel verschillende wegen die naar Rome leiden blijkbaar.
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef happy-51
    Mijn zoon heeft er 1 voor gastheerschap op school.. was hem gewoon eco 40.. en zelfs als hij hem uithangt is hij kreukvrij.. ideaal

    Misschien hebben ze ook een damesuitvoering?

    Ik ga alle tips proberen. Maar denk dat dat kreukvrij uithangen erg te maken heeft met het materiaal van de blouse zelf zoals bij jouw zoon. Met die ene blouse van school die kid heeft denk ik inderdaad ook dat het kan, dat is zwaardere kwaliteit.
    Das niet streng, das gewoon realistisch BloemSmile
    JaTuwa, daar heb je wel een punt, ik denk dat ze er 5 per week nodig heeft. Dat wassen komt wel goed, ik heb meer witte was in huis.

    En aangezien kid er geen 5 heeft kom ik toch weer bij oorspronkelijke vraag naar ervaringen met kreukvrije damesblouses.
    He, OA brengt mij altijd zo van mijn padjeSmile
Terug naar de lijst