Ander opmaak na update windows 7 ?

Ander opmaak na update windows 7 ? 

Onderwerp van -caty2

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    ik heb ook rare fenomenen met de laatste updates van windows 7, maar kan niet goed erachter komen wat er precies is gebeurt.

    nb : als jouw computer dat aan kan is het verstandig om over te stappen op windows 10. over 11 maanden krijg je geen updates meer voor windows 7.

    kan nog steeds gratis via deze link:

    >>LINK<<
  2. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    gewoon windows 10 installeren (de pc is daar een hele poos mee bezig) en daarna
    - classic shell installeren, zoals beschreven in het artikel
    - "debloaten" (alle microsoft spyware eruit halen/deactiveren)

    voor dat laatste kan de de info uit de volgende link gebruiken: >>LINK<<

    letop, bepaalde scripts moet je wel doen, bepaalde scripts niet..... hangt af van de situatie. ik heb hiermee aardig wat ervaring opgedaan, dus zodra je er aan toe bent, neem maar es contact met me op.
  3. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    quote:
    Dit schreef -caty2
    ....

    Ongeveer 100 euro voor de nieuwe SSD schijf, ongeveer 60 euro voor arbeidsloon oa ook overzetten gegevens oude naar nieuwe schijf + nog eens 90 euro voor windows 10.

    Ik denk dat ik maar ga sparen Smile al duik ik nog wel even in het gratis downloaden van windows 10 want dat snap ik nog niet helemaal, ik lees dat de officiele termijn voor gratis downloaden allang verstreken is maar nog wel steeds mogelijk?Smile



    de genoemde prijzen zijn normaal, echter om 250 euro uit te geven aan een computer van ca 8 jaar oud lijkt me niet verstandig.

    dat windows 10 gebeuren is idd vaag, maar het werkt wel. ik heb mijn pc (van 2012, windows 7) thuis ook van windows 10 voorzien. Zorg wle dat je van tevoren een backup maakt van je eigen bestanden op een USB stick oid.
Terug naar de lijst