9/10 jarigen, wat is leuk om te geven? 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    quote:
    Dit schreef robinet
    Ik vind dit een lastige. De kans dat je het ongeopend teruggestuurd krijgt is groot aanwezig. Dan zit je weer met een grote frustratie. Ik heb lang op een bank gewerkt. Van een oma in dezelfde situatie weet ik dat zij een spaarrekening opende en daar op verjaardagen/sinterklaas/kerst een bedrag stortte. Want zei ze. Er komt een dag dat zij op zoek gaan naar hun oma. En dan kan ik met trots zeggen dat ik ondanks alles altijd aan hun gedacht heb.

    Prachtig dit gebaar maar weet je van je kleinkinderen dat zij geen contact met je willen Vogeltje? Dan zullen ze misschien opgestuurde kado niet open maken.
    Maar kinderen van 10 en 9 die willen mijns inziens wel een kadootje tenzij tegen hen is gezegd geen kadootjes aan te nemen.
  2. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    een kadobon van intertoys kan je ook opsturen wat Malero zegt en dan duidelijk de naam van je kleinkinderen op de envelop misschien met gekleurde letters, stiften gebruiken .
    Dan hoop je natuurlijk dat de ouders dat niet als 'omkopen' opvatten.
    Je kleinkinderen kunnen er niets aan doen natuurlijk dat er geen contact is.

    Bezorgen had je het over he', je kunt het kadootje ook naar de locatie laten brengen, klinkt vergezocht misschien .
Terug naar de lijst