Gasverbruik

Gasverbruik 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Ben altijd bij Nuon gebleven, te lui om steeds uit te zoeken waar het iets goedkoper lijkt en dan achteraf toch duurder uit zijn.....wat ik van sommigen/velen hoor. Mijn keuze is die frustratie van uren uitzoeken maar overslaan. Terwijl anderen dit uitzoeken juist een kick geeft. Heerlijk die verscheidenheid aan belevingenSmile

    Dat Nuon een dure naamsverandering ondergaat doordat het een andere eigenaar heeft gekregen, tsja......daarnaast ook al die sportclubs, activiteiten enz. sponsort.....

    Ik snap de regering gewoon niet!!!! Laat de eerste (huidige) levensbehoeften gewoon via ??n onderneming lopen tegen kostprijs. Schaf alle sponsering af, en ga weer subsidie geven. Zo ook met verzekeringsmaatschappijen.
    Weet je hoeveel geld er omgaat in het in stand houden van deze verdienmodellen qua gas, electra, verplichte verzekeringspremies?????
    Ik wil terug naar het ziekenfonds en ??n nutsbedrijf!
    En dat ik dan geen 'vrije keuze' meer ervaar, die keuze is nu ook zeer ondoorzichtig. Wie van jullie kies een energieleverancier bijvoorbeeld op de projecten die het sponsort??? Net zoals banken die geld investeren in oorlogsfabrieken.
    (geen discussierubriek.....toch echt wel iets om (heel even) bij stil te staan dat wij als consumenten hier gretig aan meewerken en daarmee ons eigen verdiende geld zomaar weer weggeven zonder ons bewust te zijn wat ervan gedaan wordt, want he....we moeten toch gas en electra hebben...?)
  2. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik wissel elk jaar, het geld dat ik dan krijg is gewoon bezuiniging. Je bent met een kwartiertje klaar, zo snel verdien ik het niet met werken hoor.

    Die apps icm de slimme meter vind ik heel fijn. Je hebt snel overzicht in je verbruik en of je niet teveel moet bijbetalen straks.

    Dit jaar zit ik bij Eneco, vorig jaar bij Oxxio en daarvoor bij Nuon.

    Mijn 'probleem' is dat ik dan ook bij de niet-door-app/site gelieerde bedrijven wil weten wat hun prijzen zijn...?.en dan verdwaal je/ik zo in het bos van mogelijkheden.
    Heerlijk dat het overstappen je het idee van geld besparen oplevertSmile Controleer je ook wel eens achteraf wat het je werkelijk gekost had als je wel bij de vorige aanbieder gebleven was?
  3. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    quote:
    Dit schreef koen


    en wil je dan ook terug naar die vreselijk burocratie van het ziekenfonds? en de wachtlijsten? en het ziekenfondsbrilletje?

    ik ben destijds altijd particulier verzekerdgeweest, mijn toenmalige vrouw via het ziekenfonds. Als je keek naar de inhoudingen op de loonstrook (en rekening hield met wat de werkgever er nog bij moest leggen) was dat de duurste ziektekostenverzekering die ik ooit gezien heb.

    ik kon altijd zo bij de tandarts terecht, als ziekenfonds patient kon ze zich zelf niet eens inschrijven.....


    Ik zou graag een ziektekostenverzekering voor iedereen gelijk willenSmile
    Helaas de lange wachtlijsten schijnen er nu ook te zijn.

    En helaas heb je gelijk, er was toen ook een enorme ongelijkheid tussen veel en weinig verdienden(geldverkrijgende) medelanders.
Terug naar de lijst