Overlast

Overlast  

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Sinds 4 jaar wonen wij in een hele fijne nieuwbouw woning met fijne mensen om ons heen. Echter hebben wij 2 gezinnen, waarvan 1 erger dan de ander, achter ons wonen en die laten ons graag meegenieten van hun hardcore muziek.
    Vorige lente/zomer/herfst hebben we dat al gehad en regelmatig de politie gebeld hierover (ook over de ruzies die in 1 gezin speelden/spelen). De politie is steeds gekomen.
    Nu is dat gezin erg intimiderend en eerlijk gezegd ben ik een beetje bang van hen....
    We hebben met de buurt een besliten fb pagina en ik heb etaan gedacht om nu een algemeen bericht op te plaatsen over geluidsoverlast, aangezien we afgelooen dagen de ramen en deuren weer dicht hebben kunnen houden.
    Met hen in gesprek gaan is geen optie. Dat heb ik geprobeerd en heb de huid volgescholden gekregen.
    En de politie bellen is zeker weer een optie, zodat het dossier verder opgebouwd wordt...

    Wat zouden jullie doen?
  2. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    Huur. Woningbouw is er idd ook al van op de hoogte, van vorig jaar, maar daar heb ik nu idd nog niet aan gedacht...

    In gesprek gaan net hen durven de meeste bewoners niet, ook niet met een bemiddelaar erbij. Geeft wel aan wat voor mensen het zijn..
Terug naar de lijst