Onkruidbrander?

Onkruidbrander? 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef maartje
    Ik zit me net te bedenken dat een stoomreiniger misschien ook wel werktSmile


    Mijn buurvrouw stofzuigt de tuin..... ga jij met de stoomreiniger aan de gang. Ik heb beeld Smile
  2. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef johan012



    Ik mis de strijkijzer nog Smile


    Echt superstrak grasveld krijg je daarvan Smile
  3. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Hmm, ik heb plekken in de tuin waar het erg woekert. Nu zie ik een verschil in gas- en elektrische branders. Prijs is om het even. Heb is even gekeken en denk dat ik deze koop.

    >>LINK<<

    Onkruidbrander elektrisch - Wil jij snel en zonder chemicali?n van het onkruid in je tuin af? Dan is deze alleskunner de perfecte keus. Binnen enkele seconde brand jij al het onkruid weg. Het apparaat is daarnaast geschikt om de barbecue aan te steken en verf af te branden. De onkruidverbrander heeft bovendien een uitschuifbare steel voor extra ergonomisch comfort.

    Onkruid verwijderen met een elektrische onkruidbrander
    Deze krachtige elektrische onkruidverwijderaar kan het onkruid tot maar liefst 650 graden verhitten. Het is niet nodig om het onkruid geheel te verbranden, kort verhitten is genoeg. De cellen van de plantjes krijgen dan een zogenaamde thermische schok. Dit betekent dat de cellen uiteindelijk uit elkaar barsten en het onkruid zal afsterven. Je kunt het onkruid het best een aantal keer behandelen zodat de plantjes geheel verdwijnen.

    Nieuwe wetgeving rondom onkruid bestrijden
    Sinds begin 2016 geldt er een verbod op chemische onkruidbestrijding op verharde ondergronden, en vanaf eind 2017 ook op onverharde ondergronden. Deze onkruidbrander gebruikt geen chemicali?n en is daarmee een ideale oplossing om toch onkruid te kunnen bestrijden.
    31 mrt '19 - 18:26:49 / 31 mrt '19 - 18:40:46
  4. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Suzette
    Ziet er goed uit, Caroline. Hou er wel rekening mee dat je met een elektrische een snoer achter je aan hebt hobbelen. Zelf vind ik dat vervelend, dus heb voor de gasvariant gekozen. Kun je overal komen zonder gedoe Smile


    Ik heb een heel lang verlengsnoer en ben een angsthaas met gas. Smile
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Suzette


    Dan lijkt het me een goede keuze Smile


    Als ik cr?me br?l?e maak is het al een avontuur in de keuken.
    Plaatje
  6. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Xanxan
    SmileSmile

    Smaakt het ook een beetje zoals het er uit ziet dan?


    Ik vraag zoon om het te branden en dan lukt het uitstekend. En als ik het zelf moet doen dan doe ik een schietgebedje en lukt het ook. Maar tis niet mijn hobby met die brander werken. Dus ook in de tuin ga ik voor elektrisch branden.
  7. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef maartje
    Kijk ff dit filmpje voor je het onkruid weg gaat branden

    >>LINK<< (Geluid aan)


    Ik zie dit nu pas. Smile
Terug naar de lijst