hoe kan ik internet op 2 sites na blokkeren?

hoe kan ik internet op 2 sites na blokkeren?  

Onderwerp van inka-maya

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya
    Hopelijk heeft iemand een oplossing voor me. Dochter heeft dyslexie en moet daarvoor huiswerk maken via een website. Helaas, want ik had onbeperkte internet toegang toch graag nog een tijd uit mijn opvoeding gehouden en haar pas over 2 jaar een laptop gegeven. Die laptop is er nu, ze krijgt veel tijd op dat ding, onder het mom: huiswerk maken. Maar YouTube en spelletjes lonken en zij kan die verleiding niet goed aan. Ik heb laatst al een poging gedaan om YouTube te blokkeren, maar kwam er zelf al meteen achter hoe ik om die blokkade heen moet. Zij dus ook. Gaat me er niet om dat ze helemaal niet mag kijken. Ik wil graag een systeem waarin ze met huiswerk maken kijk minuten kan verdienen. Er komt een 2e laptop aan. Liefst heb ik dus een door de week laptop voor huiswerk waar ze echt alleen die 2 sites op kan bezoeken en een weekend laptop waar ze d'r verdiende minuten op kan besteden. Zijn er andere manieren om alles op die 2 sites na te blokkeren?
  2. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    ik stel de vraag omdat ik alles al heb geprobeerd. Zelfs als ze naast me zit verzint ze manieren om toch stiekem iets anders te doen. Ik ben het zat. Die laptop is er voor huiswerk en als er toch geen huiswerk op gedaan wordt dan kan hij net zo goed weer weg.
    Ik ben inmiddels uren verder, maar het werkt nog steeds niet.
    De provider kan me niet verder helpen. Op microsoft family kan ik wel instellen, maar blijf ik gewoon via haar laptop op die sites komen. En via d'r computer heb ik mezelf administrator gemaakt, maar kan ik ook geen sites blokkeren.
  3. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb jaren met qustodio gewerkt. Dat ging erg goed. Is dat een optie?


    yes, het lijkt erop dat dit werkt! Ik durf nog niet meteen te hard te juichen, maar ik hoop dat dit de truc gaat zijn. Dank je. Vanaf 10 uur vanmorgen al bezig geweest, dus inmiddels ben ik het echt spuugzat.
  4. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Smile

    Mijn zoon lukte het niet om er onderuit te komen. Bovendien kreeg ik notificaties van de sites die hij wel bezocht.


    Ja, echt super fijn dit. Ik heb haar meteen een half uur YouTube tijd als beloning gesteld als het haar zou lukken om hier omheen te komen. Daar ging ze voor. Best grappig, want 1e wat ze zei is: 'shit, je hebt mijn hack programma eraf gehaald.' Oeps! Betrapt! Ik dacht dus dat ik er 2 spelletjes afgehaald had. Straks de prullenbak maar even legen Smile Aangezien ik mezelf inmiddels administrator gemaakt heb op haar laptop vermoed ik dat ze nu niet zonder mijn wachtwoord die programma's er weer op kan zetten. Ze zit nu huiswerk te doen, want uiteraard wil ze wel op YouTube. Ik hoop dat het hoofdstuk hier dan eindelijk mee afgesloten is.
  5. inka-maya
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van inka-maya

    quote:
    Dit schreef MaNu

    Wat moet jouw dochter met een hack programma😳


    Mijn vorige blokkade hacken Smile
Terug naar de lijst