Fietsnavigatie

Fietsnavigatie 

Onderwerp van Sonja14

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14
    Ik wil op mijn fiets een navigatiesysteem hebben.
    Maar die zijn vrij duur omdat je er dan van alles bijkrijgt wat ik eigenlijk allemaal niet wil weten. Smile
    Nou was er volgens mij ergens er een draadje over, maar die weet ik niet te vinden.
    Graag tips over wat ik zou kunnen doen.
  2. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    Met google maps heb ik nogal eens problemen. Dat je eerst de ene route moet volgen en dan in ene weer anders moet.
    Daarom zoek ik wat anders.
    Het e-bike draadje zal ik nog eens zoeken.
  3. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    quote:
    Dit schreef scar
    Ik heb een goede houder gekocht bij de ANWB met het juiste bijpassende hoesje voor mijn mobiel. Samen met Maps kom ik zo overal.

    Die heb ik nou ook gekocht. We moeten in het donker van het festivalterrein naar de camperplaats fietsen in Groningen.

    De vorige keer met google maps en mobiel in de hand 45 minuten erover gedaan om bij een hotel te komen in het donker. De volgende dag bleek het ook in 10 minuten te kunnen. Vandaar dat ik er niet gerust op ben.
  4. Sonja14
    Gewoon of toch niet?

    Toon alleen de berichten van Sonja14

    Gisteren in Groningen voor het eerst gebruikt.
    Op de heenweg ging het goed.
    Maar op de terugweg wilde hij ons een rondje laten fietsen, doordat wij bijna dezelfde route teruggingen en hem nog herkende van de heenweg ontdekte we het snel.
    Adres stond er wel goed in, dus weer opgestart en nu gingen we wel de goede kant op.
    Ik had de route ook op papier bij mij voor de zekerheid.
    Maar mijn ervaring met navigatie is dat jezelf ook goed moet kijken en opletten. Ook met een auto navigatie.
Terug naar de lijst