Tips voor handige (rug) tas in het OV

Tips voor handige (rug) tas in het OV  

Onderwerp van Carlita

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Mirjam
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mirjam
    Hoe groter de tas, hoe meer je mee gaat nemen, Carla, da's mijn ervaring😊
    Kun je ook dingen als oplader en headset op je werk laten liggen? Niet meeslepen dan!

    Reis je ook via Zuid?? Wat is jouw route?
  2. Mirjam
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mirjam
    Ik werk vanaf eind januari in Amsterdam. Ik reis vanaf Amstelveen met de bus naar Zuid en dan verder met metro 51 naar het Amstelstation.
    Als het maar even kan, ligt mijn laptoptas in de nacht in een kluisje op het werk. Alleen als ik de volgende dag thuis werk, of op een ander kantoor, gaat de laptop mee. Wat ik thuis niet nodig heb (oplader) blijft in Amsterdam.

    Ik loop ook met 2 tassen, maar ik zou makkelijk die paar dingen uit m'n handtas die ik daadwerkelijk nódig heb, in m'n laptoptas kunnen doen. Maar die vind ik dan minder "charmant" als handtas. Ben ook nog wat zoekende...
    Een rugtas vind ik zelf niks, die ga je over 1 schouder dragen vanwege de overstappen in het OV, want die hou je niet constant op je rug. Dan is het net zo slecht voor je rug/schouders als een laptoptas met hengsel.
    Er zijn prachtige laptoptassen te koop, maar jeetje....ook wel heel duur.

    Ook ik lees in de bus, met oortjes (minder ruimte dan een headset) en ik laat me voorlezen, heb altijd een voorleesboek op m'n telefoon. Super makkelijk, soms té rustgevend zelfs SmileSmile

    Welke metro neem jij? En hoe laat?
Terug naar de lijst