Nieuwe auto

Nieuwe auto 

Onderwerp van mirrie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie
    Mijn oude Ignus, 15 jaar, begint, helaas kuren te krijgen. Ik wilde eerst nog 2 jaar wachten om een andere te kopen maar heb beslist dat toch maar dit jaar te doen, nu krijg ik er misschien nog wat voor terug. Ik kijk wel op mp/autotrack etc, zie leuke auto's voorbij komen maar... ik heb echt 0 verstand van auto's. Ik weet wat ik wil: trekhaak, airco/climate control, 5 deurs, beetje ruime kofferbak, maar waar moet ik verder op letten? Soms staat erbij dat er wel/geen onderhoudsboekje bij zit, is dat belangrijk? Nog meer tips? Is een bovag keuring noodzakelijk? Etc?
  2. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    Maar goed dat ik het vraag.. ik zou de helft vergeten of niet weten. Ik had wel een hele leuke hyundai i10 gezien. Maar kijk toch ook maar verder. Ik ga alle vragen opschrijven en op onderzoek uit...
  3. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    quote:
    Dit schreef Leonard

    Hyundai is prima, maar de i10 is wel erg klein. De i20 of de i30 zijn wat ruimer, de i40 is weer veel duurder oook, en groter.



    Lastig hoor. Mijn ignus is van binnen heel ruim, kofferbak is groot. Denk dat ik daar op moet inleveren. Maar als ik een trekhaak heb, is dat niet erg. Gaat vooral om de vakantie dat ik dan veel mee kan nemen.
  4. mirrie
    I keep dancing on my own

    Toon alleen de berichten van mirrie

    Ik heb nu een garage die ik vertrouw. Is niet duur, eerlijk, geeft goed advies. Eerst ga ik zelf dealers langs om modellen te bekijken en proefritten maken en dan ga hem laten zoeken en onderhandelen voor een autootje.ik heb een a4 vol met dingen waar ik op moet letten en mijn voorkeuren, moet goed komen Smile
Terug naar de lijst