krijg geur niet weg / dochter overgegeven

krijg geur niet weg / dochter overgegeven 

Onderwerp van Es_85

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85
    wie ow wie kan me mij de gouden tip geven, me dochter heeft flink over gegeven, maar helaas over me vloerbedekking.
    en ik krijg de stank er maar niet uit. wie heeft de gouden tip.
  2. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85

    quote:
    Dit schreef Inge


    Zout erop strooien?



    Dat heb ik nog niet geprobeerd
  3. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85

    quote:
    Dit schreef koen
    ik heb dat vroeger ook eens gehad. heb eerst alles zoveel mogelijk met een eetlepel uit de vloerbedekking geschraapt (wel naar binnentoe schrapen, anders maak je de plas alleen maar groter) en vervolgens met een natte handdoek zoveel mogelijk eruit deppen.

    daarna met reinigingsmiddelen aan de gang geweest.

    hangt een beetje af wat de vloerbedekking is (hoogpolig of laagpolig) en wat voor soort kots (een plens stinkende nattigheid, een papperige massa of heel veel brokjes)

    (sorry een betere/prettiger omschrijving van kots-types kon ik zo 123 niet bedenken)



    heerlijk dit hahaha,
    het was 1 plens vloeibaar met brokjes. t idee en de geur die hier nog hangt maakt me lekker misselijk haha. en t is laagpolig godzijdank
  4. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85

    quote:
    Dit schreef cootje
    Droge koffiepoeder strooien.
    Geen prut maar droge poeder op droge ondergrond. Absorbeerd de vieze lucht.



    oke ga ik dat nu eens proberen, ben al met sop aan de gang geweest maar tot nu toe geen succes
  5. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85

    quote:
    Dit schreef cootje
    Is het nog gelukt Blixsem?


    Mijn moeder gebruikte altijd lysol.
    Is geloof ik nog wel te krijgen bij de DA.
    Moet je er even naar vragen.



    ik heb het nu geprobeerd met koffie, ja gemalen koffie erover gestrooid god zij dank rook de kamer lekker na koffie en niet naar kots.
    de sterke kots geur is wel weg, maar de geur zelf nog niet helemaal. zal de kruidvat dit ook hebben?
  6. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85

    quote:
    Dit schreef koen
    ik ben een groot voorstander van vinyl/laminaat........


    ik ook maar ik heb dit stukje tapijt voor deze ruimte toen dertijd gekregen, en had een kleine budget waardoor ik al blij was met de kleinste giften.
    maar echt nu met dit ongelukje, weet ik wel wat er zsm komt
  7. Es_85
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es_85

    ik ga eens me ogen en oren openhouden voor iets gratis het is een kleine slaap kamer waar ik me in vertroef, en helaas de geur niet helemaal weg krijgt. lijkt me dit de beste oplossing :-(
Terug naar de lijst