Blauwe / groene vliegen in huis

Blauwe / groene vliegen in huis 

Onderwerp van Tuwa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Tuwa zelf op 8 september 2019 om 21:09:51

Terug naar de lijst
  1. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    HU! BAH! HORROR! MOORD! BRAND!

    Ik dacht de boel aardig onder controle te hebben, maar vanmorgen kwam ik beneden en het KRIOELDE rond mijn pedaalemmertje!!! Smile Ik heb er niet eens in durven kijken...

    Heb het pedaalemmertje met kop en kont in een vuilniszak gedumpt en naar de vuilcontainer (we hebben er eentje met een pasje) gebracht. Wég ermee!!!

    Mijn ochtend begon dus met het intensief soppen van de keukenvloer en hopen dat er geen maden tussen de vloer terecht zijn gekomen Smile
  2. fleurie
    so be easy and free...

    Toon alleen de berichten van fleurie
    Tot vorig jaar had ik nog gewoon een restafvalcontainer in de tuin die regelmatig werd geleegd. Het zal wel niet mogen, maar ik deed er af en toe een puf antivliegenspray in, en het werkte. "Gevaarlijk" afval zoals botjes na een BBQ verpakte ik extra in plastic. Ging altijd goed.

    Sinds iets minder dan een jaar hebben we de ondergrondse containers en heb ik dat pedaalemmertje staan. Klein, zodat het niet te lang blijft staan voor het vol is.

    Dit weekend nog flink uitgesopt, wetend dat het heet gaat worden.

    En dan vanmorgen toch dat gekrioel Smile

    Ik heb het met pedaalemmertje en al naar de ondergrondse container gebracht. Emmertje komt van de Action, ik haal later wel weer een nieuw.
Terug naar de lijst