039-8961480

039-8961480 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef cool_lizz


    Haha. Geen idee wat hij van plan was. Ik verwacht dat het een uitgekookte manier is om bankrekening-codes te kraken.



    Eerder om je bestanden te gijzelen en dan via betaalkaarten/applepay krijg je pas de codes om je bestanden weer terug te krijgen onder het mom van dat je een technisch probleem hebt.

    En persoonlijk denk ik dat het niet een 039nummer was, maar een 0039 nummer. Daar wordt wel flink voor gewaarschuwd. En zodra via google een bepaald nummer terug te vinden is als scammer, dan veranderen ze zo het nummer. Er valt niet tegenaan te werken. Helemaal doordat de politie uit die landen vaak niets doen om het tegen te gaan (google maar eens op "tech support India").

    Beste is om niet op te nemen of direct weer ophangen inderdaad. Heeft de moeder mazzel dat ze geen engels kent.

  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Erna
    In dit soort gevallen ben ik eigenlijk wel blij met het feit dat ik eigenlijk niemand echt vertrouw en dan ook nooit (behalve mijn zoon) iemand geld zal lenen of zomaar geld betaal of geef.


    Het probleem met de hack waar fleurie het over heeft gaat er dus om dat het juist zogenaamd 1 van de kinderen was. Hoe het precies ging weet ik niet meer.
Terug naar de lijst