Mieren...wat doe je er tegen

Mieren...wat doe je er tegen 

Onderwerp van Yvonne-

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    Heeft iemand een definitieve remedie tegen mieren? Ik word er echt gek van. Ik poets me ramgek, geen etensresten whatsoever, ik heb al verschillende nesten vol gegoten met kokend water. Ik poets iedere dag mijn aanrecht met schoonmaakazijn. Heb diverse lokdoosjes staan...die volgens mij volkomen genegeerd worden door de mieren populatie...heb een halve bus gifpoeder leeggeschud rondom mijn huis...Ik weet het echt niet meer. Als ik denk dat ze weg zijn zie ik ze in ene weer elders in colonne marcheren....

    Help Smile
  2. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef kaatje
    Wat vervelend! Hier kwamen ze met de vorige hitregolf ineens de keuken in. Ik heb al middelen ingezet. Schoonmaakazijn, gif, kaneel (dopje viel eraf en toen lag hele keuken vol Smile) en peper gestrooid. Ik klop het meteen af; maar tot nog toe zijn ze niet teruggekomen.

    Je hebt hopelijk geen kolonie draaigatjes.....


    Ik hoop het ook niet...pfff....ze bijten niet in ieder geval...tenminste mij nog niet...Ik ga morgen toch maar weer poetsen met die hitte...Ik snap onderhand niet waar ze op af komen...er valt niets te halen..
  3. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef tinkerbella
    Ik gebruik HG mierenspray sinds ik thuiskwam van een week vakantie en er een miereninvasie gaande was.
    Ze waren zo weg en kwamen niet terug.


    Ooh HG is meestal wel goed spul...ga ik morgen meteen halen bij de super markt.
  4. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    Ik heb gisteren dat HG spul gehaald en zowaar....geen marcherende mieren meer op mijn aanrecht...nog wel langs de wc deur naar voordeur maar zie niet waar ze binnenkomen ...Het bleek dat ze in de keuken kwamen door een kiertje in de muur en dan binnendoor bij mij n keukenraam er weer uit kwamen...dat dus volgespoten met die spray..
Terug naar de lijst