Kamer in Groningen gezocht

Kamer in Groningen gezocht 

Onderwerp van Kilroco

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Kilroco


    We kijken ook buiten Groningen, maar zijn niet zo bekend met dorpen etc daar. Inschrijven is een goeie. Daar hebben we nog niet aan gedacht. Te druk met zoeken, hihi.

    Toen ik destijds in Groningen ging studeren ben ik begonnen op een kamer bij een hospita in Haren. Ten zuiden van Groningen tegen Groningen aan. Prima te fietsen vanaf daar. Was ook toen al erg moeilijk om aan een kamer te komen.

    Ik ben er toen aan gekomen door met mijn vader op een plaatselijke camping te gaan staan en elke ochtend via de krantenadvertenties gelijk te reageren. Old school, want social media bestond nog niet :-) Later ben ik via SSH aan een kamer in een studentenflat gekomen. Zij hebben enorm veel studentenhuisvesting over de hele stad verspreid.

    Een andere optie is misschien met een paar mede studenten een particulier huis huren. En dan wellicht eerst starten in de gegeven optie op een slaapzaal.

    Als kind mee doet met de introductieweek, wellicht op die manier Via Via aan een kamer, al dan niet tijdelijk te komen. Je bouwt een prima netwerk op tijdens die week.
Terug naar de lijst