Vaatwasserprobleem

Vaatwasserprobleem 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Heb je al eens overwogen gewoon een vaatwasser via marktplaats aan te schaffen?
    Betaal je ergens tussen de 75 en 125 euro en heb je een goed degelijk merk.
    Zo heb ik eens een Miele gekocht voor 125 euro en heb er zelf 10 jr mee gedaan, voordat hij stuk ging. Hij was toen ergens tussen de 17 en 20jr oud.
    Daarna heb ik een Bosch voor 75 euro gekocht. Die heb ik na een jaar weer verkocht voor 60 euro, toen ik mijn eigen huis kocht en daar een nieuwe keuken in heb geplaatst met nieuwe apparatuur.
    Al zou je elk jaar een andere moeten kopen via marktplaats voor 75 euro, dan ben je nog goedkoop uit.

  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef EllesB


    Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar ik heb een inbouwvaatwasser van maar 45 cm, dus dat wordt al moeilijker denk ik.
    En dan moet ik hem nog zien op te halen..

    45 cm is inderdaad een wat minder gangbare maat. De Miele die ik heb gehad, was ook een 45 cm. Inbouw is dan misschien nog iets lastiger. Ik had de mijne ook helemaal in het oosten gekocht. Maar gelukkig had ik daar familie, die hem kon ophalen en brengen.
    Maar op marktplaats zijn ook vaak witgoed bedrijven in 2e hands o.a. vaatwasser, die adverteren. Zij kunnen bezorgen en geven vaak ook nog paar maanden garantie.

    Een vaatwasser past overigens ook al gauw plat in een auto. Ik heb de bosch (60cm breed) destijds gewoon in mijn Suzuki ignis vervoerd. Banken moeten dan wel plat en je hebt een paar sterke armen extra nodig. Een vaatwasser is niet zo heel zwaar als je het vergelijkt met een wasmachine.
Terug naar de lijst