Traag

Traag 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef EllesB
    Gisteravond kon ik helemaal niet meer op OA, wel op andere sites. (rond 23.00 uur).



    Zie hier dit draadje, omdat ik op zoek was naar mogelijke reacties op het al enige tijd , ook naar mijn ervaring, steeds trager worden van de website.
    Het blijkt hier al een langer bekend fenomeen en ik vraag me dan ook af of het ook de aandacht heeft van @Bart ?

  2. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Zonet in draadje "waar werd ik blij van" , om 05:01u tot 05:04u moeten wachten om van bladzij 8973 naar bladzij 8974 over te schakelen.

    @ Bart ik ben toch werkelijk benieuwd naar je reactie.

    Ga er van uit dat jij dat ook niet normaal zult vinden.
  3. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef bart


    Waarbij het probleem is, dat ik er zelf nog nooit iets van gemerkt heb. En daardoor is het verg lastig er iets mee te kunnen. Ik kan alleen maar gokken wat het zou kunnen zijn, en dat heeft tot nu toe geen effect gehad.


    Ok als ik om 05:00 's ochtends online ben worden er updates gedaan . Dat kan ook kloppen met het tijdstip van mijn eerdere melding.
    Wel zijn er andere tijdstippen dat ik er ook ( niet in de geschetste mate, maar toch ) last van heb gehad.
    Ik ga het beter in de gaten houden en momenten vastleggen om je daarmee te informeren.

    Het lijkt me ook heel lastig deze situatie
    Dan heb je ontevreden klanten en je weet niet wat je er aan zou kunnen doen.
    Zijn er mogelijkheden om te meten wat "verkeer" doet en hoe lang men over handelingen doet?

    Succes !

  4. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    31 seconden geklokt om 02:02 á 3 om van thuis pagina naar onderwerp te komen na aanklikken.
  5. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Ik ga er vanuit nu eigenlijk niet te hoeven melden omdat het mij lijkt dat er op dit moment echt iets mis gaat?
    17:23 u kan bij over schakelen ( klikken op link ) naar ander topic de site niet meer online krijgen . Doet gewoon niets meer en firefox is aan het zoeken.

    Ook opnieuw opstarten brengt pas na 3 minuten weer beeld en inlog.

    Eerder om ongeveer 16:00u duurde overschakelen op ander draadje al 4 tot 5 seconden.
  6. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Om 18: 33u In draadje opname Maasstad zkhs van bladz 2 naar 3 in 2 minuten .
  7. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Om 16:23 naar anders draadje geklikt en wachten tot 16: 25 alvorens overschakelen naar draadje .
  8. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Draadje bovenaan, "Waar werd je blij van" niet in te komen 17:14u. Andere draadje daarentegen wel gewoon .
  9. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef hanss51

    Help, mijn webmaster is klusser Smile



    SmileSmile
  10. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    In de rubriek "Waar werd jij niet blij van vandaag" kan ik sowieso niets meer schrijven, het wordt niet geplaatst.
    Volgens mij geldt het ook voor de andere offtopic-draadjes



    Bart wil het van jou gewoon niet weten ! Smile
  11. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Zoals ik pas zij, heb ik nu het idee dat er zeker minder oponthoud is.
    Je werk lijkt wat mij betreft dus te hebben geholpen.
    Bedankt daarvoor !
  12. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    Hier ook bijzonder traag.
    Ik tel iets van 20 tot 30 seconden nu om in te loggen of van overzicht naar een topic te gaan.

    Ben benieuwd wat er aan de hand is .
Terug naar de lijst