Outlook dochter/veel spamzooi

Outlook dochter/veel spamzooi 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Dat is helaas denk ik niet zo. Ik heb ook de laatste weken in mijn spambox van outlook heel veel spam. Ik blokkeer me suf, maar het blijft komen. Tientallen per dag.
  2. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Het vervelende is dat ik alles met de domeinnamen blokkeer, maar bij deze verandert juist alleen de domeinnaam en blijft het begin gelijk. En dat krijg ik maar niet in mijn blokkade.
  3. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    ik heb mijn outlook mail ingesteld dat alleen mail van mijn contactpersonen in de inbox komt.
    de rest is spam :-)
    scheelt veel uitzoeken en je kunt de spamfolder in 1 klik leggen Smile


    Had ik ook. Maar ze omzeilen het nu door te laten lijken op mijn contactpersonen.
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb er erg weinig last van bij Gmail. In mijn spammap staan wel wat vage afzenders van bitcoins en andere spam. Maar mijn gewone mail box heb ik ingedeeld en alles staat netjes in de juiste mappen.
    Ik vraag me af hoe het komt dat ze zoveel spam krijgt.
    Laat ze haar mailadres op sites achter voor gratis spullen, surft ze met Ghostery en zoekt ze met duckduck?
    Scheelt misschien een hoop zooi.


    Dat doe ik ook niet. Mijn gmail heeft geen spam, outlook sinds een paar weken enorm. Ik denk dat hun spamfilter een update nodig heeft.
  5. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Ik snap er niets van. Ik doe ook niets via Facebook.
    Voordeel van al die spamdingen is wel dat ze mijn mailnaam gebruiken. Die is anders dan mijn eigen naam.
Terug naar de lijst