Stekkerdoos met of zonder randaarde?

Stekkerdoos met of zonder randaarde? 

Onderwerp van -caty2

Terug naar de lijst
  1. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    een lagere afzekering met geelgroene (en dus niet een groengele) wandcontactdoos kan alleen als het snoer met zonder randaarde korter is dan circa honderd meter en als de fase nul is of minder.
    En misschien moet je als de bliksem wat extra lekaarde in je tuin strooien. Maar alleen bij volle maan.
    En af en toe ruiken aan de stekkerdoos of de haspelstroom wel vers is.

    Maar dit antwoord ruil ik met gemak in voor een betere reactie.

    Waarom zou je dit antwoord met gemak inruilen voor een betere reactie ?
    Hoe zou die reactie beter kunnen zijn ?
    Hier is toch gewoon alles mee gezegd ?
    Nou ja, eigenlijk, als je het heel erg goed wil doen, dan zou je ook nog met een omnifluxmeter de spanningshysterie/spanningshysterese in het oog moeten houden maar dat is wel een beetje slakken op zout water zoeken.
  2. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    Mijn gedachte was....daar in 1900 toen ons huurhuis gebouwd werd .... lichtpunten als de aanwezige wancontactdozen op 1 groep voor de 3 slaapkamers zitten... dat als ze eens zo slim zijn om een te veel stroom te trekken bijv een warme luchtblazer niet per abuis alles op de verdieping platgaat maar alleen de verdeeldoos

    Dit is een goede, inhoudelijke reactie.
    Maar ik kan er niets aan doen, ondanks dat deze reactie informatiever is, meer het doel van de vraagstelster dient en wetenschappelijker onderbouwd is, het antwoord van Tuwa vind ik desondanks "beter".
  3. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    quote:
    Dit schreef koen


    Tuwa, het OrAkel van OA

    Zoiets als de Enkhuizer Almanak.
Terug naar de lijst