Hond bang voor vuurwerk

Hond bang voor vuurwerk  

Onderwerp van Geanna

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Met die cd ben je nu al te laat. Daar moet je mee beginnen als hij weer gekalmeerd is. Meestal ergens in maart.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja, dan voelt hij zich er veilig. Onze Jadis slaat aan als ze uit de bench is. Ligt ze in de bench dan hoor je d'r niet. Met name bij vorige huis erg te merken. Elke kat, haas, wolf of egel, werd door haar opgemerkt als ze los in de gang was. In de bench niet.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Geanna
    Maar...
    Al zou hij in de bench gaan... Dan hoort hij alsnog de knallen...

    Hij is dan minder bang?

    Hij heeft de mogelijkheid om zich terug te trekken op een plek waar hij zich veilig waant. Minder bang zal hij niet zijn. Dat is hij ook niet met willekeurig welk medicijn of kruiden middel. Minder bang kun je vanaf het voorjaar mogelijk creëren door dagelijks vuurwerk te laten horen in een training. Niet zomaar lukraak wat doen. Maar echt opbouwen.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Hier staan wel goede tips >>LINK<<

    En hier vind je een training dmv ballonnen en trektouwtjes (kruit lucht) >>LINK<<
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zou ook ten einde raad zijn als mijn hond ineens bang zou worden. Ze vind het nu nog leuk (afgelopen weekend meerdere ballonen laten knallen door haarzelf).
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat medicijn waar jij het over hebt, wordt beschreven in de medpets link die ik geplaatst heb. Incl waarschuwing en de andere middelen die jij noemt.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar

    Ik ken dit verhaal juist over vrij verkrijgbare middelen.

    Welke?
Terug naar de lijst