Gran Canaria in januari 

Onderwerp van Bloem

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Iemand hier die ervaring heeft met gran canaria in januari? Vooral benieuwd of het weer dan nog zomers genoeg is als je er een week tussenuit wilt.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Oké, change of plans, ben toe aan ☀️

    Gambia en Egypte vind ik ‘eng’, ben een slechte reiziger en ga alleen met de meiden. Heb nare verhalen gehoord over vrouwen die lastig worden gevallen etc. Dat zie ik niet zitten. Tips?
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Carla-S
    Wanneer je in Egypte op een all inclusive resort gaat zitten is er niets engs aan.

    Oké. En buiten het resort? Jij bent tien keer reislustiger dan ik. Zou je met een peutermeisje en pubermeisje in je eentje naar Egypte gaan?
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Capibara
    Kaapverdische eilanden Bloem? Ligt beetje ter hoogte van The Gambia

    Ik ga eens kijken, dank voor de tip!
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Piep
    @ikke71 is net terug uit Curacao...misschien heeft zij een tip?

    Curaçao vind ik te ver vliegen.Trek dat fysiek niet zo goed. Zes uur is wel het maximale aan vliegen. Daarnaast ben ik al er al vier keer geweest Smile
  6. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Ik ben 3 x in de herfstvakantie naar Sharm el sheik (wordt niet meer op gevlogen) geweest.
    Meiden waren toen 10/12 11/13 en 12/14
    We zijn wel elk jaar van het resort af geweest, de Sinaï in (dat kon toen nog), met een shuttle van het resort naar een nabijgelegen winkel- en uitgaanscentrum, het oude dorp Sharm el sheik was op loopafstand.
    Met een boot de Rode Zee op.

    Ze keken ons wel eens raar aan.
    Soms vroegen winkeliers waar mijn man was.

    Eng hebben we het nooit gevonden.

    De resorts aan de andere kant (Hurghada en zo) daar zijn ook allemaal nieuwe plaatsen, veel toeristen, vaak zijn de resorts in handen van West Europese eigenaren.


    Dank voor je uitgebreide antwoord. Egypte zie ik niet zitten. Vind vliegen en reizen en een onbekende omgeving zenuwslopend. Cultuur dingen als ‘waar is je man’ trek ik niet zo goed denk ik Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem

    Vakantie gaat niet door ivm drukte op de zaak icm een zwangere medewerker en een vertrekkende medewerker. Hoera, lang leve ondernemen Smile

    Het wordt dus hopelijk gran canaria in mei, exact een jaar na onze laatste vakantie, en dan is het weer zeker goed. We will see.
  8. Bericht van Bloem is op 06-12-2019 om 07:53:59 uur verwijderd door Bloem.

    Reden: Dubbel

     
Terug naar de lijst