Sollicitatie 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Ik ben een vacature tegengekomen waar ik heel graag op wil solliciteren. Het is voor mij lang geleden en ik heb in die branche niet veel ervaring maar ik ben wel enthousiast en volgens mij ook erg geschikt. Smile
    Wie kan en wil me helpen om de perfecte brief met bijbehorend CV te schrijven?
    Ik heb als deadline 6 januari.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Corien


    Spannend en leuk! Ik ben heel benieuwd welke branche..

    In een bibliotheek!
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Ster
    Ik wil best met je meekijken/lezen. Laat maar weten of je dat wilt.

    Dankje!
    Heb jij er ervaring in?
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Ster
    Ik heb in het verleden mensen begeleid naar werk en ben arbeidstrainer geweest. Doe soms sollicitatiegesprekken met kandidaten. Ik ben bekend met vele branches/soorten werk. Ik schrijf veel voor mijn werk. En ben kritisch 😜

    Cool, dankjewel!
    Nou graag!
    Ik stuur je een pb tje.
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Corien

    En wat voor functie?

    Sorry, dat deel ik hier liever niet.
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Cynthia9
    Ik heb laatst advies gekregen van een loopbaan adviseur mbt mijn cv. Opleiding en ervaring hoeft niet in chronologische volgorde, maar zet wat jij denkt dat voor deze functie het meest relevant is bovenaan.

    Succes! 🍀

    Tof, goeie tip, dankje Cynthia.
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Salome
    Ik heb 100% score in de brieven die ik voor anderen schrijf, dwz gedurende de afgelopen pakweg 12 jaar is iedereen die ik hielp met een sollicitatiebrief uitgenodigd. Afgelopen maand de laatste nog.
    Oftewel: stuur maar door!

    Smile

    Geweldig! Dankjewel lieve Pat!

    Het gaat mij vooral om de stok achter de deur.
    Ik las m vandaag, en als ik geen actie onderneem ben ik het morgen vergeten.
    En nu heb ik dus 2 stokken Smile
  8. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Carlita


    Oh leuk,
    Ik was tot voor kort bijna 15 jaar vrijwilligster in de bieb. Ik werkte in een vestiging die bijna geheel draaide op circa 20 vrijwilligers.
    Naar info dagen / mogelijkheden voor vrijwilligers ben ik geweest, omdat ik toen nog geen baan had.
    Als je vragen hebt over achtergrond van bieb kan ik je wellicht wel helpen toelichten /verduidelijken.
    (denk ik). Smile

    Dankjewel!
    Geen idee of ik het nodig ga hebben.

    En ook de anderen in dit draadje bedankt voor jullie aanmoediging en interesse.
    Ik zag er als een berg tegenop om te beginnen, Patti heeft me zondag over de streep getrokken en vanaf dat moment lukte het, met horten en stoten. En hulp van Patti dus.
    Mijn CV is dankzij m’n dochter in een half uur compleet gerestyled, inclusief pasfoto, bullets en een drastische vereenvoudiging van overbodige details.
    Vanmiddag heb ik de sollicitatie verstuurd.

    Het gaat me al minder om de uitkomst, ook al wil ik er graag werken. Ik zie ineens ook andere mogelijkheden voorbij komen. Met de nieuwe basis van cv en brief die ik nu heb durf ik wel weer op meer te reageren.
    Zodra er iets concreet is dan laat ik het wel weten. Dat zal niet al deze week het geval zijn; Ik geef het de tijd.

  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Erna


    Wat mooi dat het dit al voor je heeft opgeleverd.
    Ik ga voor je duimen.

    Succes 🍀

    Dankjewel!
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef ingrid001
    Cool_Lizz.. goed om uit je comfort zone te stappen, hulp te vragen voor wat je nodig hebt. De eerste stappen zijn gezet en geven een aanzet tot nog meer mogelijkheden. Veel succes met solliciteren en alle andere kennis die je hiermee toch weer op doet! Ik hoop van harte dat er een nieuwe, leuke en inspiratievolle baan uit komt rollen! Go for it! 👍🏼

    Precies..
    Dankje!

    Ik heb gebeld, om te checken of mn mail aangekomen was. Ze wist me te vertellen dat er nogal wat reacties binnengekomen waren, en dat ze me aan t einde van de middag terug zou bellen. Dat heeft ze niet gedaan.

    Deze bieb is enorm aan t groeien, ik denk dat het werk boven de hoofden uitgroeit.. .
Terug naar de lijst