Sollicitatie 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Ik ben een vacature tegengekomen waar ik heel graag op wil solliciteren. Het is voor mij lang geleden en ik heb in die branche niet veel ervaring maar ik ben wel enthousiast en volgens mij ook erg geschikt. Smile
    Wie kan en wil me helpen om de perfecte brief met bijbehorend CV te schrijven?
    Ik heb als deadline 6 januari.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Corien


    Spannend en leuk! Ik ben heel benieuwd welke branche..

    In een bibliotheek!
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Ster
    Ik wil best met je meekijken/lezen. Laat maar weten of je dat wilt.

    Dankje!
    Heb jij er ervaring in?
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Ster
    Ik heb in het verleden mensen begeleid naar werk en ben arbeidstrainer geweest. Doe soms sollicitatiegesprekken met kandidaten. Ik ben bekend met vele branches/soorten werk. Ik schrijf veel voor mijn werk. En ben kritisch 😜

    Cool, dankjewel!
    Nou graag!
    Ik stuur je een pb tje.
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Corien

    En wat voor functie?

    Sorry, dat deel ik hier liever niet.
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Cynthia9
    Ik heb laatst advies gekregen van een loopbaan adviseur mbt mijn cv. Opleiding en ervaring hoeft niet in chronologische volgorde, maar zet wat jij denkt dat voor deze functie het meest relevant is bovenaan.

    Succes! 🍀

    Tof, goeie tip, dankje Cynthia.
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Salome