Ik probeer in te loggen maar krijg de volgende melding
De Kurzweil 3000 netwerkserver is momenteel niet beschikbaar. Gelieve de netwerkbeheerder te contacteren voor hulp.
Is dat iemand van school of van Lexima?
Google levert Niets! op.
Maakt Firefox of IE nog uit?
En een firewall?
Waarom is het zo moeilijk om dit programma te gebruiken... zo enorm demotiverend 😔
Dochter wil gaan oefenen om de toetsen na de kerstvakantie met Kurzweil te doen, maar we kunnen het programma niet openen. Ze moet zich uiterlijk aanmelden op school op zondag 6 januari... als we het niet aan de praat krijgen, kan je dus ook niemand meer iets vragen voor die dag 🙄
Deze versie heb ik 2 jaar geleden geinstalleerd. Ik heb de installatie link nog. Het is best een tijdrovend geheel om alles opnieuw te installeren en dan nog weet ik niet zeker of het gaat werken.
Iemand een idee wat de melding zou kunnen betekenen en tot wie ik mij kan wenden?
-
27 dec '19 - 17:45:48
-
Ik heb net de mobiele app gedownload en ingelogt. Op de Iphone.
Geen enkel probleem.
Pc is Windows.
Ik ga iig even kijken of ik het op de Mac wel aan de praat krijg. Moet ik eerst even de systeemvereisten checken... MacOS 10:15 geeft ook problemen.27 dec '19 - 18:02:53 -
Het is een Windows PC en het programma zelf staat er al 2 jaar op. Inloggen lukt alleen niet met de netwerkserver melding.
Hij heeft het eerder WEL gedaan....27 dec '19 - 18:04:42 -
quote:
Dit schreef ArnoM
Kan zijn door meerdere windows updates die in de tussentijd zijn doorgevoerd dat het met deze versie vam Kurzweil niet meer lukt. Probeer te kijken of er voor Kurzweil updates zijn. Daarmee zou het dan wel weer moeten lukken
Jaaaa... maar dat lukt dus niet omdat ik het programma niet geopend krijg.
Opnieuw installeren is wel handig voordat ik de helpdesk bel, want dat zal ook wel hun eerste advies zijn27 dec '19 - 19:57:43