Bolero

Bolero 

Onderwerp van Suzette

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Limonade


    Wie kent het en wie drinkt het? En wat is jouw favoriete smaak?

    Goed betaalbaar (zo'n 50 cent per 1,5 liter), glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vrij van conserveringsmiddelen

    Ik ben fan! En nee, ik heb geen aandelen Smile

    >>LINK<<
    Plaatje
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Hier doen de meloensmaken het heel goed en de guarana. Die laatste smaakt naar Monsterenergy aldus zoon. De peer smaakt echt naar de ouderwetse perenijsjes Smile

    Wij zijn nog steeds aan het proeven, hebben een proefpakket van 24 smaken + gratis proefpakket met 4 smaken gehad en zijn nu met het tweede proefpakket van weer 24+4 smaken bezig. Daarnaast ook meer besteld van de smaken die we echt heel lekker vinden. Hier vonden we tot nu toe alleen de kaneel echt vies en de gojibes smaakt een beetje naar tabak?

    Onze scores tot nu toe:

    Plaatje
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb een pot vol staan. Ik gebruik het icm sodaclub. Drink het vooral in de zomer. Ik ben vooral fan van de grapefruit en lime smaken.

    Cola is vies.

    Er zijn flink wat nieuwe smaken bij gekomen, zie ik.

    Met 1 zakje kan ik drie sodaclub flessen frisdrank maken. Echt super goedkoop. En gezoet met stevia!


    Mengen met 1,5 liter wordt gezegd, maar met 2 liter kan wat mij betreft ook heel prima (sommige smaken zijn best heel zoet namelijk) en als je van dunne limonade/frisdrank houdt dan kun je inderdaad zelfs 3 liter aanhouden!

    Wij hebben cola nu ook, ben benieuwd Smile
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Joy
    Oh dat is interessant! Ik ga ook maar een proefpakketje bestellen.

    Bedankt voor de tip :)


    Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen Smile
  5. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef fleurie
    Klinkt uitdagend! Maar wat voor zoetstof gebruiken ze?


    Stevia. Normaal hou ik daar niet van (ik vind het een vieze bijsmaak hebben), maar bij dit spul proef ik het niet Smile
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ook nieuwsgierig geworden en besteld!



    Smile Laat je weten hoe je het vindt?
  7. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Is er een mix pakket? Ik zie het zo snel niet. Ben echt benieuwd.


    Ja, dan kun je zelf kiezen wat je wilt aan smaken. 24 smaken zijn 9,95 (groter pakket kan natuurlijk ook) en dan zou ik er ook nog een pakketje van 4 voor 0,01 bij doen als ik jou was.

    Hier de verschillende proefpakketten: >>LINK<<
  8. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef fleurie


    Ik vind dat zo vies! Maar ik kan een proefzakje proberen. Het is zo lastig om lekker drinken te vinden zónder prik en zónder suiker, stevia of aspartaam.


    Ik vind dat ook lastig en was uitgekeken op de Raak Zero die ik best aardig vind. Ik vind dat je de stevia echt niet proeft (bij sommige smaken een héél klein beetje maar niet storend), normaal ren ik al weg als er stevia op de verpakking staat. Ik vind het een uitkomst omdat ik nu voor het eerst écht keuze heb ipv alleen maar aardbei, framboos of tropical.
  9. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Imke
    Is het de bedoeling dat je bij de bestelling 0,01 cent overmaakt?


    Euh, geen idee want ik heb alleen in combi met een ander proefpakket en losse bestellingen besteld. Maar denk het niet, want er komen nog verzendkosten bij als je een kleine bestelling doet. Wij hebben nu met de laatste bestelling 100 zakjes besteld (oké, ik weet het, is veel) en toen zaten er geen verzendkosten bij.
  10. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Colly



    Hmmm... niet alleen. Ook sucralose en acelsulfaam en maltodextrine. Die staan eerder genoemd.


    Oh, dat had ik niet gelezen. Op de verpakking staat wel groot stevia maar die andere niet (en die kleine lettertjes...Smile)
  11. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    Zoon vind de guaranasmaak in combi met spa rood lekker geloof ik, krijg dit net over de app Smile

    Fijn ook, drinkt hij meteen geen energydrank meer

    (Aanvulling: dit spul ook maar met mate aanbieden geloof ik, weliswaar geen suikerbom maar alsnog cafeïne en vochtafdrijvende werking)

    Plaatje
    5 jan '20 - 22:18:28 / 5 jan '20 - 22:30:25
  12. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dit zegt bolero erover:
    Bolero Guaraná met Stevia is poederlimonade met heerlijk zoete Guaranásmaak. Deze nootachtige zaadjes staan bekend als natuurlijk energiesupplement. Guaraná bevat normaal gesproken een hoog cafeïne gehalte. Veel hoger dan koffie en thee. Deze limonade bevat enkel de smaak. Dat is dus energiedrank, zonder de slechte eigenschappen


    Ik moet toch maar eens beter gaan lezen, geloof ik. Ik had alleen guarana opgezocht, omdat ik niet wist hoe het eruit zag. Maar klinkt goed, veel liever dit dan die energytroep.
Terug naar de lijst