Ring deurbel 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76
    Om mijn gevoel van veiligheid wat te vergroten, wil ik graag een Ring deurbel met camera kopen.

    Wie heeft er een? Wie heeft er goede ervaringen mee en kan vertellen welke ik het beste kan kopen?

    Of misschien juist een totaal ander merk oid.

  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Geanna
    Ik vind het avond/nachtbeeld niet scherp.
    (buren hebben 1)


    Enig idee welke zij precies hebben?
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Ja dat las ik ook en die kosten vind ik wel te overzien. Maar werkt het ook echt goed? Heb jij met batterij of een die je moet aansluiten etc?
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Dat van die hogere spanning had ik gelezen idd.

    Ik heb van mijzelf geen bijzondere beelden die niet gezien zouden mogen worden. Dus daar ligt voor mij geen zorg.

    Gevoel van veiligheid heeft te maken met ex etc. Dan weten wij wie er voor de deur staat in de avond, nacht etc of als wij weg zijn wie er voor onze deur komt dit ivm vermoedens.
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Geanna

    Geen idee Smile
    Een 'ring'.. Wist niet dat daar verschillen inzit.



    Pfff ja ik ben zo a-technisch......dus dacht gooi hier de vraag even erin. 😅
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    NAS? Nooit van gehoord, ik ga morgen even verder pluizen.

    Mijn bel is kapot en dacht direct alles in 1 dat is handig. Maar ik wil andere mogelijkheden ook zeker bekijken. Ik begreep dat je bij Ring idd zones kan aangeven.
  7. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Camera of Ring deurbel is puur voor mijn gevoel van veiligheid. Niet om eigendommen te beschermen, maar puur om te weten wie er voor mijn deur staat. In mijn tuin komt etc.

    Ik heb een vrij lange voortuin, waardoor opnemen van beelden puur op eigen erf mogelijk is.

    Ik ben er nog niet uit. Installeren moet voor mij makkelijk zijn en ik vind het ook best nog een uitgave.

    Dank voor alle waardevolle input, ik heb even voldoende om verder uit te zoeken.😁
Terug naar de lijst