Advies; robotstofzuiger

Advies; robotstofzuiger 

Onderwerp van MarjanvanE

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De eenvoudigste niet te programmeren robot van LG kost €199 >>LINK<< qua techniek doet het niet onder voor mijn 4 jaar oude die toen 349 kostte.



    wat betekent dat, niet te programmeren en is dit dezelfde die Yvonne heeft...er staat nl bij dat de robot van 349 naar 199 is gegaan..
  2. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Kwam deze afgeprijsde tegen.. iemand bekend ermee
    Plaatje
  3. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    @Dayenne.. die medion. Is die oke?

    nu 70 euro nl.



    >>LINK<<
  4. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    klinkt allemaal goed.. voor 70 euro hoef ik me er dan geen buil aan te vallen... ik ga deze maar eens halen denk ik..


    >>LINK<<
    24 jan '20 - 15:14:14 / 24 jan '20 - 15:28:58
  5. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Sanni66
    Waar zit je dit dat die nu 70 euro kost. In de folder staat die niet.



    was net bij de winkelcentrum en Aldi in mijn woonplaats, voor de wekelijkse boodschappen. Ga er zo meteen weer even heen...
    en daar stonden er een paar inene voor mijn neus in een vitrine...afgeprijsd inderdaad
  6. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Ik zie in het draadje over huisdieren dat jij je robot aan de wandel hebt gelaten, hoe doet ie het, pakt hij ook je kleed mee?



    Yep, doet het goed. Kleed geen enkele moeite, ook over de bankpoten klimt ie overheen.
    Vzv ik kan beoordelen, tis mijn eerste robot. Ben er wel bijgebleven want soms moest er even wat verschoven worden omdat robimop er net niet meer uit kon. Dat kan blijven staan nu. Digitale muur ook gebruikt in de hal waar het onder de meterkast bleef steken. Het terugvinden van de home basis had de robot wel moeite mee. Volgende keer nog eens kijken hoe dit nu zo komt. Ik ga de robot gebruiken in de kamer, keuken en de hal. Voor boven ga ik nog eens over nadenken, veel hoekjes en obstakels schat ik zo in.

    Overigens zag ik gisteren bij deze Aldi een veel duurder (3x) exemplaar.. ik vermoed dat deze ook een dweilfunctie dan heeft.. voor 70 euro voldoet deze vooralsnog prima..
  7. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Ik ben wel lid van de consumentenbond. Wie wilde er iets weten? Overigens lees ik al dat er maar een paar één voldoende hebben. Ook een roomba i7 van 1200 euro haalt slechts een 5.5. Er is er eentje van 100 euro, een dirt devil..die haalt een 4.2.



    Of de Medion van de Aldi ( 70 euro, voorheen 149,00/109,00) in de test voorkomt en welke bevindingen er zijn...
  8. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Aicha



    Dat is ook waar ik benieuwd naar ben, mijn kleed is een stukje dikker dan wat ik bij Eeva zie ook de foto.



    volgens mij is een iets dikker kleed geen probleem. Zeker weten doe ik dat niet. Hier raast ie zonder enige twijfel over het kleed en ook de iets dikkere bankdelen op de vloer klimt ie overheen.
    Ik heb kattebakkorrels op de toiletvloer ( daar staat de kattenbak) maar deze ga ik niet de robomop laten opnemen. Ik heb wel gemerkt dat met iets dikkere draadjes in stofdeeltjes de robot blijft proberen deze tot zich te nemen en rondjes gaat draaien...

    maar het is de eerste keer ...
  9. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Ik heb de Medion zonder dweilfunctie en zoals eerder bekend, voor 70 euro zijn mijn verwachtingen navenant..om de dag mag mijn hulp zijn/haar rondjes draaien.. drink ik ondertussen mijn koffie, doet ie prima. De home vind ie nu ook goed, ik laat hem/haar zijn rondjes draaien in mijn woonkamer/keuken ( gladde vloeren met een kleed) en boven in de slaapkamers van zoon en mij..gladde vloer. Onder de bedden door etc etc..

    ik herken wel dat er niet echt een planning en structuur zit in de rondjes en baantje die de robot trekt.. tis mijn eerste dus geen idee hoe dat met andere robotstofzuigers is.. voor 70 euro heb ik er veel plezier, schik en veel hulp van..

    Zo meteen mag ie weer...
  10. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    Helemaal goed @Dayenne, vanmorgen weer gezellig.. ik aan de koffie achter de P.C.de OA weer gelezen, vloer in de kamer wat robotvrij gemaakt.. en dan snort het ding heerlijk door de kamer.
    Zelfs na een uurtje of wat terug naar de homebasis gegaan, uit zichzelf! kamer weer schoon..ik heb er echt veel lol en plezier van, 70 euro's!
    De kat wat minder content... die rent direct richting elders.

  11. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Het verschil tussen de 18500/18600 kan ik niet ontdekken. De 18501 heeft ook een natte dweil functie. @leobak heb je die dweil functie al eens gebruikt en hoe bevalt dat?




    De Medion MD 18600 robotstofzuiger is iets platter dan de MD 18500 en heeft daardoor het voordeel dat hij onder lagere meubels past.
  12. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Misschien herkent zij de issues die jij hebt?


    Ik weet even niet over welke issues dit gaat..
    Mijn medion, van €75,00 rolt zeker 2 a 3 x per week door de woonkamer en 1x per week door de slaapkamers.
    De gangen vindt ik te ingewikkeld om te regelen. Ik doe deuren dicht en zorg wel dat er geen snoeren of losliggend spul rondslingerd..
    Zorg dat het bakje leeg is ( zit na iedere ronde ramvol).. Klop ook de filter uit. Waarschuw poezenbeest.
    Druk op ' doe waar je voor aangeschaft bent' ..en rollen maar. Enige structuur of route in de schoonmaaktaak heb ik nog niet ontdekt..
    Ben ik tevreden of het beu..dan gaat ie op home. Doe ik dat niet dan zie ik na verloop van tijd dat ie zelf home opzoekt..
    Ik heb een kleed, laagpolig, poezebeest met haren en een bank met onderstuk van ijzer..


    Boven zet ik stoffie in een 'opgeruimde' slaapkamer..druk op clean, deur dicht en neem een boek..
    Ik ben heel tevreden..lijkt op een huisdier.
Terug naar de lijst