Airfryer

Airfryer 

Onderwerp van Elisa875

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    Ben DOL op de airfryer! Tostiapparaat, broodrooster en oven (geen inbouw) zijn al de deur uit. Magnetron wordt amper nog gebruikt.
    Wat ik zoal maak (en dochter ondertussen ook al prima kan):
    Met stip op 1 ... tosti's
    afbakbroodjes
    verse frietjes
    worstenbroodjes
    dingen opwarmen (heb je wel een dichte binnenpan nodig!
    aardappelen bakken, al dan niet diepvries in allerlei varianten
    kroketjes, bitterballen, etc.
    vissticks
    brownies

    Oneindig veel mogelijkheden, gezond(er) en heel makkelijk schoonmaken ook.

    Echt een aanrader!
  2. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef PeterLokker


    Je bent een ervaringsdeskundige Smile
    En ik weet er nog geen fluit vanaf want ik heb hem pas een paar dagen in huis.

    Je meldt dat ook afbakbroodjes kunnen. Gaaf! Welke temperatuur en hoeveel minuten? De fryer eerst voorverwarmen?
    Dat voorverwarmen vind ik wel een dingetje. Voor 200 graden neemt de mijne maar liefst 8 minuten. Dat schiet niet op.


    Nou als ik een beetje kan helpen, graag!
    Ik schat mezelf een beetje in als culinair fiasco, maar er zijn zeker mee-eters die het hier helemaal niet mee eens zijn Smile
    Afbakbroodjes ...Als jouw airfryer er 8 minuten over doet om voor te verwarmen, dan kun je net zo goed de oven aanzetten.
    Ik haal 2 broodjes uit de verpakking, doe ze in de fryer, zet gebeuren aan (4 minuten op 200 graden). Na 2 minuten piept de fryer om te laten weten dat de voorverwarmtijd voorbij is.
    Dan aan mij de keuze of ik over 2 minuten een lekker warm broodje wil, of het half-afgebakken broodje even doorsnijd en er wat kruidenboter of een plakje kaas op doe voor de resterende 2 minuten.
    Allemaal keuzes, maar hier kan je echt niet de mist mee ingaan.
  3. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy

    @Frank-en-kids
    Kom je even helpen, jij bent expert!
  4. Joy
    We gaan het zien!

    Toon alleen de berichten van Joy
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Na verloop van tijd worden de bak en het mandje wat vettig en zo.
    Hoe maken jullie die (goed) schoon?


    De opvangbak (helemaal onderin) 1x in de week met afwasmiddel.
    Het mandje met verluchtingsgaten is prima schoon te maken met afwasborstel en afwasmiddel.
    Het inzetstuk daarbovenop (ook een bak) iets lastiger. 2x per week zoals hierboven, en als het echt niet anders kan vol heet water met een afwastablet erin (kun je meteen de opvangbak ook mee doen).
Terug naar de lijst