nieuwe keuken

nieuwe keuken 

Onderwerp van Eeva

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    Welke goede ervaringen zijn er binnen de OA met keukenboeren en voor het plaatsen van de keuken..

    Al jaren staat bovenaan mijn huislijst.. een andere ( nieuwe ) keuken. De kosten maar ook het gedoe, vooral waar dan een goede keuken te kopen is, voor een redelijke prijs.
    maken dat bovenaan steeds iets naar onderen terecht komt.

    Dit jaar wil ik toch echt deze grote klus aangaan.


    er zijn vele aanbieders..

  2. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Niet Ikea.Smile



    daar had ik wel eerst mijn oog op laten vallen, zelfs een blauwe maandag met ontwerpen bezig geweest in zo'n tool van Ikea.
    Totdat ik de verhalen las en hoorde..blijkbaar geen succes.. of misschien zijn er andere ervaringen?

    overigens, ik moet al van ver komen..

    mijn laatste keuken tijdens mijn huwelijk en een paar jaar voor mijn scheiding is in 2009 door Poggenpohl middels architect samengesteld en geplaatst....
    Droom nog van die keuken.. kocht ik mijn huidige huis in 2013.. zat daar exact dezelfde keuken in die ik dus in mijn vorige huis zo verafschuwde en voor een Poggenpohl heb laten inruilen..

    Maar ja, dat gaat het hem nu niet meer worden.. Poggenpohl

    En die keuken zit nu dus nog steeds in mijn huidige huis.. ik heb het als karma maar blijven zien.. da's een bitch!
  3. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    quote:
    Dit schreef nibo
    Ik werk hier >>LINK<< Dat zijn hele goede keukens. Ik kan wel voor een dealer navragen als je wil.

    De zoon van onze bedrijfsleider is na school voor zich zelf begonnen, hij maakt prachtige dingen >>LINK<<



    Da's waar ook...jij bent in de keukens..ziet er goed uit en in Brabant toch? kun je mij ook een indicatie geven in welke prijsklasse jullie keukens zit, waar ik ongeveer aan dien te denken?
    Van superkeukens en dat soort boeren zitten in het goedkope segment, in 1996 bij Kees klerkx de keuken gekocht die zat in het middensegment.. Poggenpohl was een kleine hypotheek erbij.. dus dat gaat het nu niet meer worden...

    En inderdaad mooi dat bedrijfje van die zoon.. ziet er goed uit!

    @geert26, goede tips!
  4. Eeva
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Eeva

    quote:
    Dit schreef EllesB


    Ik had juist gezegd dat ik een goede ervaring met Superkeukens had.
    Ik had een showmodel keuken gekocht, want ik moest snel een keuken.
    Normaal moet je hem dan zelf demonteren, maar omdat ik een vrouw alleen was, hebben ze dat gratis gedaan.

    Na die tijd hadden ze ook een hele goede service, zelfs te goed:)
    Zoals mijn ervaring daar was, zou ik het zeker aanbevelen. (Wat ik dus ook deed)

    O ja, mijn keuken zit er nu 6 jaar in, en hij is nog zo goed als nieuw.



    ik hoor ook goede verhalen over Superkeukens...dus die zit nog serieus in mijn aandacht..
Terug naar de lijst