Met tiener naar Londen

Met tiener naar Londen 

Onderwerp van Joy

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    De metro in London dat werkt erg makkelijk. Ik betaalde gewoon met mijn pinpas, inchecken dus, en dan wordt er borg afgeschreven. Maar het niet verbruikte deel krijg je de volgende ochtend gewoon weer teruggestort. En ik vond het sowieso niet duur.


    Mijn dochter vond het geweldig om foto’s te maken van zichzelf met de tower bridge en the Eye op de achtergrond. En de tocht met dr pont van en naar Dover vonden we ook erg leuk. Lekker uitwaaien.
    O ja, Camden town is ook erg leuk. Ik vond vooral de kunstmarkt leuk. En dochter vond de nepmerken leuk. En natuurlijk ook een prachtige locatie voor foto’s.
    Fish en chips eten natuurlijk met al dan niet zo’n groot glas bier erbij.

    O ja, perron 9 3/4 hebben wij ook gedaan want dochter is een enorme fan. Maar bereid je voor op een hele lange rij.

    De mensen in London vonden we erg aardig. Iedereen was bereid te helpen als je iets wilde vragen.

    Nou ja, en eindeloos winkels kijken. Etalages in de ene sjieke straat kijken. Ja, m&m world. Dochter had haar foto op m& m’s laten printen. Was wel heel duur, maar goed, dat doe je ook maar een keer.

    Chinatown ook mooi met die poort over de weg.
Terug naar de lijst