Pisstraaltje derde etage

Pisstraaltje derde etage 

Onderwerp van Dayenne

Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Heeft ze een stopkraan zitten in de leiding die het appartement binnen komt ? Deze kan half dicht zitten maar ook al lijkt hij helemaal open te staan dan kan de klep zijn blijven hangen . Kijk goed bij de meter of daar alles open staat . Dit komt regelmatig voor bij oudere leiding systemen
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    De koud water kraan is gewoon sterk. De warm water kraan is erg zwak. En ook niet heet. Er hangt een 70l boiler naast de douche. Boiler is van inventum aquasafe.

    O maar dan is het de inlaatcombinatie onder de boiler en staat de kraan daarvan wel open ? Anders kan het ook vervuiling van het apparaat zijn . Of zelfs verkalkte boiler . Wat ook nog kan is een vervuild zeefje bij de warmwater kant van de kraan
    Plaatje
  3. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ga ik zelf onderzoeken als ik over twee weken bij haar ben. Die knop op je foto vind ik onder de boiler?

    Ja . Maar dan wel de kleinste knop . De dikke moet je niet aandraaien daar achter zit de ontlast klep


    Een inlaatcombinatie is verplicht onder elk warmwater toestel in Nederland
  4. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    Ik las het draadje nog eens door en dacht wacht even het is een aquasafe en dat is een keukengeizer vervangings boiler en die geeft veel minder heet water dan de traditionele boiler die ruim meer geeft dan 5 liter heet water per minuut . De aqua geeft ongeveer 3 liter en ja dat is weinig en kun je vergelijken met het douche straaltje van vroeger dat geleverd werd door het keuken geizertje . En met een standaard douche garnituur is dat niet echt prettig .
  5. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hmmm, kan ik hieruit concluderen dat dit een gevalletje: leer er maar mee leven, is? Smile Het water wordt ook niet echt warm. Is dat niet legionella gevoelig?

    Het is een 1200 Watt boiler die wel heet water hoort te leveren . En er zal een monteur naar moeten kijken die de thermostaat en waterdruk controleert en tevens het opgenomen vermogen en doorstroming .
Terug naar de lijst