Fotodraadjes

Fotodraadjes 

Onderwerp van DianneE

Terug naar de lijst
  1. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE
    Ik heb een fotodraadje >>LINK<< aangemaakt, maar de groene button foto plaatsen werkt niet. Ik kom dan wel in het scherm om foto te kiezen / uploaden, maar na die actie springt die terug en er wordt geen foto geplaatst.
    Hoe reageren lukt wel, maar dan moet je er verplicht tekst bij typen. En volgens mij is dit nou net niet de bedoeling van een fotodraadje.

  2. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    Ik kan hier ook wel een foto uploaden. En in het fotodraadje ook wel via de button reageren. Maar niet via de groene button foto plaatsen die naar mijn idee specifiek bedoeld is voor fotodraadjes.

    Geprobeerd op mobiel via zowel Samsung internet Explorer als Google Chrome.
    Plaatje
  3. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    Er komt in het overzicht wel zichtbaar dat er meer reacties zouden zijn op het fotodraadje en wie als laatste gereageerd heeft, maar in het draadje is dit niet zichtbaar.
  4. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    Ja, dat dus ook. Dus ik denk dat @bart even naar de optie fotodraadje moet kijken 😉.
  5. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    Ah fijn.
    Ik heb het geprobeerd en idd gelukt.
    Dank!
  6. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    @Bart, ondertussen doet ie t weer niet of niet meer, hoe je het maar noemen wilt 🙄
  7. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    In mijn fotodraadje, zie link bovenaan in dit draadje, lukte vandaag het foto plaatsen via groene knop niet meer.
    Op het moment dat ik op foto plaatsen klikte, kon ik wel foto kiezen, maar deze werd vervolgens niet geplaatst, sprong weer terug.
    Nu doet die het weer wel, net geprobeerd.
    Vreemd dus.
  8. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    quote:
    Dit schreef Monkie
    Ik klik op een foto, hij zegt openen, ik klik daarop en vervolgens gebeurde er niets.
    Doe ik dit nog een keer, zegt OA u kunt niet meer dan.... foto's toevoegen....


    Dat had ik vanmiddag ook idd. Niet meer als 10 tegelijk 🙄🤔.
  9. DianneE
    Gewoon mezelf

    Toon alleen de berichten van DianneE

    Ah ja tuurlijk, dank voor het advies.
Terug naar de lijst