Anti-coronascherm voor de auto

Anti-coronascherm voor de auto 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. happy-56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van happy-56
    quote:
    Dit schreef twelve
    Ik zit met de volgende vraag, en ik weet eigenlijk niet waar ik die het beste kan stellen, maar vaak weten andere OA-ers de weg of hebben een idee, dus ik drop de vraag daarom maar eerst hier.Smile

    Ik moet dit het liefst zo snel mogelijk uitgezocht hebben. Liefst morgen.,.


    Op dit moment ligt het meeste van mijn werk stil. Een van mijn werkzaamheden is het begeleiden van een man met klassiek autisme en verstandelijke beperking.

    Hij gaat al bijna 7,5 jaar een aantal dagdelen met mij mee.
    De Stichting waar hij onder valt heeft half maart meteen alle dagbestedingen opgeschort ook van de onderaannemers (ik hoor bij die laatste categorie).


    Mijn cliënt heeft het loeizwaar op dit moment want zijn structuur is weg en elke dag vraagt hij aan zijn ouders en zijn jobcoach van ZoZijn of hij alsjeblieft weer naar mij toe mag.

    Nu wil de Stichting voor hem best een uitzondering maken omdat het voor deze client gewoon niet vol te houden is.

    Het probleem is echter dat ik hem op moet halen met mijn bestelauto en ook met de auto met hem op pad moet.
    Mij wordt dan ook gevraagd of ik een tussenscherm kan (laten) plaatsen tussen de stoelen.

    Dat wil ik best doen, maar is dit dan al afdoende en goedgekeurd?Smile


    Ik zit namelijk niet op een bekeuring van 390 euro te wachten.Smile


    Je mag gewoon met zijn 2 tjes in de auto, als je dat wilt
    Hier tegenover zitten begeleider en een cliënt op een duo fiets, naast elkaar of vertrekken met een auto van de stichting.
    Het is meer of je het zelf aandurft

    En of de cliënt niet van het scherm schrikt
Terug naar de lijst