Windows 7 => 10

Windows 7 => 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Disje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Disje
    Misschien een gekke gedachte, maar je kunt toch ook gewoon alle bestanden, die je wilt behouden vanaf de Windows 7 pc, verplaatsen naar een veilige plek (bijvoorbeeld cloud-opslag, NAS of USB-opslag) en vervolgens Windows 10 installeren op de pc? Dan kun je daarna je bestanden terugplaatsen en gebruiken.

    Om je eigen licentiecode te achterhalen zijn er wel stukjes VisualBasic-code vindbaar op het internet. Ik heb wel een scriptje voor Windows 10, niet voor Windows 7. Pas daar a.j.b. wel mee op, want een kwaadwillende kan ook een hoop andere ongein verstoppen in VisualBasic-code.

    Er was een bepaalde periode (ik dacht in 2017 ofzo) dat je Windows 7 gratis mocht upgraden naar Windows 10, maar na het verlopen van die periode moet je gewoon een licentie kopen. Er zijn veel "hergebruikte licenties" goedkoop te krijgen, voor 25 tot 40 euro. Bijvoorbeeld: klik
  2. Disje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Disje
    Mwah, van mei dit jaar. Ik ging er eigenlijk wel vanuit dat Bart al vier maanden aan het proberen is, maar dat het nog niet gelukt is...Smile
Terug naar de lijst