Riet

Riet 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik denk dat gewone worteldoek niet gaat werken, voor riet en bamboe heb je iets beters nodig.

    Alles wat over de schutting hangt mag je afknippen Smile
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Dat wortelbegrenzer op de erfgrens en de kosten delen met de buurvrouw.Smile
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Als het een huurwoning betreft, moet je ff kijken wat de woningstichting over het onderhoud van de tuin zegt. Vaak hebben ze daar iets over in het contract staan.Smile
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Nuevenniet


    Mmmm tja vind ik wel een paar stappen verder. Ik ga wel even checken maar ik wil haar eerst zelf nog een keer attenderen en kijken of ik zelf wat maatregelen kan nemen.

    Blijft dit zo, dan kan ik dat altijd nog doen via eventueel de woningbouw.


    Denk wel aan je eigen woonplezier Smile Als iemand geen rekening met jou wil houden, zou ik daar wel iets mee doen.
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Nuevenniet


    Heb nu ook gewoon de rozen afgeknipt en ga eerdaags de overhangende takken van een boom afzagen en leg het vriendelijk en netjes bij het riet neer, als ze zelf geen actie gaat ondernemen na nog een gesprekje. Dan ga ik verder ook geen extra moeite doen en waar ik last van heb radicaal snoeien en afzagen.



    Ik zou eerst het gesprek aangaan, scheelt je misschien een boel werk. Er duidelijk over zijn dat je er echt last van hebt.
Terug naar de lijst