Auto verzekeren

Auto verzekeren 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Informeer eerst eens bij je eigen verzekeraar, er zijn meerdere constructies.
    Belangrijk is dat hij zelf schadevrije jaren kan opbouwen. Anders betaald hij de hoofdprijs als hij op zichzelf gaat wonen. Het gaat dus niet alleen om nu, maar ook voor later
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef MaNu
    De auto hoeft helemaal niet op je naam te staan als je hem verzekerd. Sluit maar eens een online verzekering af. Ze willen alleen het kenteken/meldcode weten.


    Zonder juiste tenaamstelling is er geen verzekerd belang, lees: geen dekking
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Tinus

    Daar trapt de verzekering niet altijd in.
    Ik kan de link niet mee vinden, maar ik heb ooit een fascinerend verhaal gelezen mbt hoe de verzekeraar na bv en ongeval onderzoek doet of de regelmatige bestuurder wel de regelmatige bestuurder was. Twee auto's op één naam is genoeg om zo'n onderzoek te triggeren.
    Andere factoren zijn bv type auto en of zoon nog thuis woont. Een oud brouwtje die zogenaamd regelmatige bestuurder is van een getunede Golf GTI terwijl ze ook nog een Suzuki Alto heeft? En haar 19-jarige kleinzoon veroorzaakt een ongeluk met die Golf GTI?


    Denk aan niet uitgekeerd krijgen van eigen schade
    En/of verhaal van uitgekeerde WA schade (stel dat er letsel is, dat loopt in de papieren). Alleen omdat men niet de premie wil betalen passend bij de leeftijdscategorie Smile
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Jacqueline_69

    Deze snap ik maar dat speelt hier niet op die manier. Ik rij zelf in een diesel en wil er een klein boodschappenautootje bij kopen. Degene die het verst weg moet, zoon of ik, neemt dan de diesel, de ander het kleintje.


    Als die op jouw naam komt te staan kun je 'm op jouw naam verzekeren. Maar denk nog wel even aan eventueel opbouw schadevrije jaren voor zoon
Terug naar de lijst