Zo vaak moet je je wasmachine schoonmaken

Zo vaak moet je je wasmachine schoonmaken 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Wat een onzin om twee keer per maand de wasmachine te reinigen. Geen vloeibaar wasmiddel gebruiken scheelt heel veel meuk in de wasmachine. Ik gebruik bijna altijd gewoon poeder. Bij mijn vorige machine, die ik regelmatig uit elkaar haalde, gingen de leidingen vol zitten met viezigheid met vloeibaar. Met poeder was dat snel over.
    Verder niet teveel poeder gebruiken, je was wordt ook schoon met minder wasmiddel. Ik gebruik gewoon Lidl, geen wasverzachter gebruiken scheelt ook heel veel troep in de leidingen.
    Ik doe ook regelmatig wat azijn in het bakje van de wasverzachter, dat verzacht de was, haalt zeepresten uit de kleding.
    Ik draai twee keer per jaar een kookwas met soda, maar echt niet vaker. Mijn machines gaan allemaal lang mee
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Malero
    Ik vind Robijn gewoon lekker ruiken..Smile


    Je mag het van mij gebruiken, alleen het is alleen voor het geurtje, nodig is het niet.

    Nu ik boodschappen bestel, heb ik Jumbo eigen merk wasmiddel. Dat ruikt sterker, waardoor mijn was naderhand ook meer geurt. Met mijn beddengoed vind ik dat ook wel lekker.
Terug naar de lijst