Dagwaarde oude caravan voor verzekering

Dagwaarde oude caravan voor verzekering  

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door EmC zelf op 9 juli 2020 om 13:20:26

Terug naar de lijst
  1. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    Het ligt er denk ik ook wel aan hoe je je vraag aan de verzekeraar stelt. Het door jou geschetste verhaal van een oude caravan die je ms. gaat kopen en die dan moet remmen voor een eend etc. is voor de verzekeraar niet echt interessant /valt geen eer aan te behalen. Ze geven ms. pas echt antwoord als je 'm echt wil verzekeren. Maar ik vermoed dat de dagwaarde van een total loss caravan van 40 jaar oud € 0 is.
  2. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ja, dat laatste vermoed ik ook.
    Dat die kleine Eriba-tjes de laatste jaren enorm populair zijn geworden en dat je daar nu 3 a 4 keer zoveel voor betaald voor een caravan waar het zelfde op en aan zit alleen van een ander, minder populair merk, zal een uitkerende verzekeraar waarschijnlijk niet zo'n boodschap aan hebben.
    Maar toch vreemd dat je slechts vage antwoorden krijgt als je ze aan de lijn hebt.

    Maar wat heb je ze dan gevraagd? Als je vraag niet concreet is dan krijg je ws. ook geen concreet antwoord.
  3. Eric1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Eric1
    quote:
    Dit schreef EmC
    Ik heb het concreet gevraagd. Ze gaf aan dat ze geen schade expert is.
    Paar keer gezegd dat ik de dagwaarde wil weten bij benadering.
    Kon ze niet zeggen.
    De algemene rekenformule (10% per direct eraf en dan 5% per jaar laat weinig te raden over. Dan is de dagwaarde gewoon 0.
    Net inmiddels ook antwoord van de caravan aanbieder.


    Duidelijk antwoord. Ms. eerst eens een week een kleine caravan huren o.i.d. om te kijken hoe het bevalt. Succes verder met je zoektocht. Je kunt er onderhand wel een boek over schrijven. Smile
Terug naar de lijst