Nieuwe wasmachine en droger

Nieuwe wasmachine en droger 

Onderwerp van Marlies

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik ben op zoek naar een nieuwe wasmachine en droger. Neus een beetje op Coolblue, maar zie door de bomen het bos niet meer.
    Waar moet ik nou op letten, wat is een fijne wasmachine en wat juist niet?

    Coolblue's keuze is van het merk Haier, daar had ik nog niet van gehoord en neig meer naar een bekender merk.
    Eigenlijk wil ik het liefst dat iemand wat voor me uitzoekt en ik alleen maar hoef te bestellen.

  2. Ik neig ook naar 'meest gekocht', maar vraag me af of dat ook op waarheid berust.
    Te goedkoop wil ik niet, alhoewel ik met mijn goedkope wasmachine al 10 jaar doe, is nog niet kapot, maar hij wast wat minder en het hoogste toerental kan ik niet gebruiken, maakt teveel lawaai.

    Koolborstelloos, wat is het voordeel daarvan?

    Snel wasje moet kunnen, zag een AEG waarvan het wasprogramma bijna 3 uur duurt Smile

  3. Het uiterlijk maakt me niet veel uit. Wasmachine en droger staan in een afgesloten ruimte.
    Deze >>LINK<< lijkt me wel wat.

  4. quote:
    Dit schreef Sheeba



    Hele goeie!

    Ik heb de L6FB84GW

    En droger de T7DB83GW

    Tevreden mee?

  5. quote:
    Dit schreef Sheeba
    Absoluut!

    Wasmachine heeft meerdere programma's
    Dus ook van 30 minuten ..max 2.5 kg

    Droger is helemaal fijn

    Tip lees eerst wat hij allemaal kan☺
    Hij kan op veel standen en temperaturen maar weegt de inhoud ..zoiets ..ja ik ben er blij meeSmile

    Klinkt goed Smile

  6. quote:
    Dit schreef Tuwa
    Heb je echt een droger nodig?
    Sinds de kinderen de deur uit zijn en ik een kamer óver' heb hang ik daar altijd mijn was.
    Het is best lang geleden dat ik mijn droger heb gebruikt.
    Het nadeel van mijn wasmachine is dat hij minder goed centrifugeert dan ik zou willen.
    Mijn oplossing is om alles nog een minuut of tien extra te centrifugeren.
    Na het uithangen kan ik veel dingen de volgende dag al weer gebruiken.

    En bij mooi weer doe ik het soms buiten.

    Ja, eigenlijk wel. Mijn droger doet het sinds half maart niet meer, gelukkig is het al die tijd mooi weer geweest zodat ik iig mijn beddengoed buiten kon drogen. Daar heb ik binnen dus echt geen plek voor.
    Geen kamer over en heb een vliering, geen zolder.

  7. quote:
    Dit schreef foetske

    Er is ook een verschil waar je koopt: BCC heeft 'andere uitvoeringen' dan de andere winkels: inkoopbeleid. Ofwel: een Bosch machine gekocht bij X, dan kun je alle onderdelen op internet vinden (en jouw reparateur dus ook) Maar de machine van BCC staat niet in de nummerlijsten van Bosch: ofwel: de onderdelen kúnnen hetzelfde zijn. Maar ook niet, kán. En niet alleen bij Bosch. BCC maakt flinke winsten op reparaties, meer dan op nieuwe verkoop;

    Ik zag ergens: maak een lijstje. Mee eens, toploader, centrifugetoeren etc. etc. Als je wollen stoffen (truien en zo) alleen met de hand wast, dan heb je geen uitgebreid wolprogramma nodig. En zo verder, maar dat weet je wellicht beter dan ik. Hoewel ik mijn was ook al jaren zelf doe. Succes!

    O echt? Dat wist ik niet. Viel me al wel op dat niet alle typenummers overal verkrijgbaar zijn.

    Vieze zweetshirts van zoon moeten schoon en fris, dat kost me nu moeite.

  8. Wasmachine en droger zijn besteld. Beide van AEG. Zal allemaal wel goed zijn., reviews zijn iig goed.
    Donderdag worden ze gebracht, kan ik nog mooi de ruimte waar de wasmachine en droger staan goed schoonmaken en schilderen.

    Bedankt voor jullie bijdragen!

  9. quote:
    Dit schreef Judith


    Hoe bevalt je wasmachine? Welke AEG heb je uiteindelijk genomen?

    Mijn Samsung is zo goed als overleden. Een machines met stoomfunctie, waar ik hier over las, lijkt me wel geinig. Maar pfoeh... welke dan? De Beko heb ik gezien bij de Expert. Die wordt het niet. Iemand nog tips?

    Iets uit de 6000 serie. Ben er erg blij mee, wast erg goed schoon. Een normale was duurt best lang, maar je hebt ook een tijdsbesparingsknop.
    Maakt weinig herrie. Wat ik ook fijn vind is het 20 minuten wasprogramma, even snel wat tussendoor wassen.
Terug naar de lijst