Pakje aliexpress

Pakje aliexpress 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Tussen aankomst in Nederland en daadwerkelijke bezorging bij jou thuis kan zomaar 1 tot 2 weken, soms nog langer, overheen gaan. Het ligt in Schiedam (inklaring/douane van alle Ali pakketjes) en er is veel vertraging met de verwerking van de pakketjes daar. De opmerking "ingeklaard door de douane" staat 9,5 van de 10 keer er niet bij in de track and tracé, zoals Dayenne wel beweert. Dat klopt dus niet Gewoon afwachten en als het na 3 weken, na aankomst in Nederland, nog niet is afgeleverd, zou ik nogmaals aan de bel trekken bij Ali. Eerder heeft geen zin.
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Je zegt dat ik lieg? Boute uitspraak Erna. Zal mijn eigen screenshot van mijn pakketje van ali nog eens plakken.

    ik zeg niet dat je liegt, dat is jammergenoeg je eigen interpretatie! Ik schrijf slechts dat mijn ervaring een totaal andere is. Evenals die van mijn zoon en een goede vriend. En die bestellen echt erg veel via Alie. Ook ik heb al tientallen pakketjes gehad van Alie, en slecht 1x de melding ingeklaard door douane gehad. Dus jouw ervaring als enige waarheid geven hier, klopt gewoon niet en dat is wat ik schrijf. Beter is dus de ervaringen van elkaar naast elkaar te laten bestaan en daarmee Vogeltje een goede afspiegeling van de gang van zaken te geven bij Alie.
  3. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Zomaar even screenshotjes van mijn laatste paar bestellingen bij Ali. Nergens de melding ingeklaard door douane, allemaal al lang ontvangen.
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
    Plaatje
  4. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Fijn voor je Erna. Vogeltje d'r pakketje gaat retour China. Dat staat in haar track en trace bericht. Wat heeft zij nu aan jouw screenshot?

    Aan de mijne niets, maar daarentegen aan de jouwe ook helemaal niets!

    Jij wilt iets bewijzen met jouw screenshots t.a.v. jouw glasharde beweringen dat er altijd de melding "ingeklaard door douane" in de track and trace hoort en komt te staan. Ik weerleg jouw beweringen dmv mijn screenshots. Zo heeft Vogeltje in ieder geval bewijs dat de melding "ingeklaard door douane" helemaal niet standaard is en een pakket ook zonder die melding alsnog kan worden afgeleverd. Dat was en is mijn enige boodschap. Zoals ik al eerder schreef: jij hebt jouw ervaringen, ik de mijne met Ali. Die staan naast elkaar en het is goed dat dit duidelijk is voor een ieder die minder ervaring heeft met Ali, dat beide kan voorkomen.

    Wat wil je zelf nu nog bijdragen aan de vraag van Vogeltje door maar door te willen blijven gaan richting mij? Je komt zelf met screenshots en beweert dat dat het enige juiste is en jij dus gelijk hebt. Ik weerleg dat dus met mijn screenshots, en dan zeg je dat mijn screenshots maar onzin zijn. Vind je het vervelend dat mijn screenshots aantonen dat je toch niet 100% gelijk hebt? Kun je daar niet tegen, dat je daarom nu zo persoonlijk van leer trekt tegen mij? Jammer.
Terug naar de lijst