vooroplevering huurwoning

vooroplevering huurwoning 

Onderwerp van bloemetje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. bloemetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bloemetje
    Hallo allemaal,

    Vanochtend gekeken naar de huurwoning die ik toegewezen heb gekregen. Ik kwam een aantal punten tegen waarmee ik niet tevreden ben.
    De vloerbedekking is door de gehele woning eruit gehaald met als gevolg veel lijmresten op de vloer. Deze is daardoor niet egaal en brengt voor mij een enorme kostenpost met zicht mee, in de zin dat de vloer of geschuurd of geëgaliseerd moet worden.
    Het behang op meerdere punten er half af gehaald, het hangt op sommige stukken half van de muur. Ook zijn 2 muren zwart geschilderd.
    De houten open trap beschadigd en enorm vies. Daarnaast heb ik nog 6-7 wat kleinere punten.
    Ik heb hier melding van gemaakt. Er gaat volgende week een opzichter kijken.
    Wat zijn jullie ervaringen met een woningbouw? Gaan zij hierin mee en komen mij hierin tegemoet of moet ik dit accepteren?
  2. bloemetje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van bloemetje

    Dank jullie wel voor de reacties.
    Ik heb gekeken naar de voorwaarden voor oplevering.
    *Indien behang beschadigd is dan dient de gehele muur van behang te worden ontdoen. Dat is niet gebeurt
    *lijmresten mogen indien dit zo weinig is dat er vloerbedekking gelegd kan worden, Mijn inziens is dit niet zo. Benieuwd wat de wbv zegt
    *Beschadigingen moeten herstelt worden, Ook niet gebeurt.

    Dus wordt vervolgt, er gaat igv een opzichter kijken..
Terug naar de lijst